در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

کانون بازنشستگان اختیاری برای وام بدون ضامن ندارد

رئیس کانون بازنشستگان گفت: برای اهدای وام‌های ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک رفاه کارگران اختیاری به کانون بازنشستگان داده نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بر اساس مصوبه دولت تقاضای دریافت وام ۵۰  و ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن امکان پذیر است اما کانون‌های بازنشستگی اختیاری در این زمینه ندارند.

به گفته‌ی دهقانی کیا قرار است تا پایان سال باقی شرایط دریافت وام سهل الوصول شود اما اینکه وام در اختیار کانون‌ها قرار بگیرد یا خیر هنوز مشخص نیست.

مدیر عامل بانک رفاه ۶ بهمن اعلام کرد که پرداخت تسهیلات به بازنشستگان روند کاملا الکترونیک و بدون ضامن دارد و بازنشستگان می‌توانند به کانون‌های بازنشستگی مراجعه کنند و بر اساس سهیمه‌ی مشخص شده در کانون نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند.

رئیس‌جمهور ۲۷ دی‌ به بانک‌ها دستور داد که نوع وثیقه‌گذاری وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان را به گونه‌ای تغییر دهند تا مردم بتوانند بر مبنای اعتبارسنجی، تسهیلات را آسان‌تر دریافت کنند. پس از آن، وزارت اقتصاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اعطای وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان بدون اخذ ضامن از روز ۹ بهمن آغاز شد. در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران دستگاه‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهاد‌های عمومی غیردولتی مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند.


بیشتر بخوانید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محجوب
۱۴:۳۸ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
امروز رفتم بانک ملی برای وام 50میلیون بدون ضامن جهت کارمند .رییس شعبه میگه براساس میانگین مانده شش ماه آخر حقوق وام می دیم شد 17میلون نه 50میلیون.این چه وضعیتی است . لطفاً رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ایثارگر فرهنگی
۱۴:۰۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
- ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و باتشکر از ریاست محترم جمهور در جهت رسیدگی به درخواستهای ملت شریف،به بانک صادرات شعبه شهید اسدیان مراجعه و اعتبارسنجی شدم و گفتند در سامانه شمس ثبت نام کن مراحل را طی کردم نوشته آمد که نصف عدد را انتخاب کن تایید نهایی نکرده مجددا به بانک مراجعه کردم دوباره گفتند با تلفن های 09602 و 42239000تماس بگیرید که متاسفانه در مرحله دوم ورود به شمس پس از ثبت مشخصات (که از بازنشسته آدرس و تلفن محل کار میخواهد )تایید را زدم ام به مرحله قبل برگشتم .از مسولین محترم بانک صادرات درخواست رفع فوری مشکل و اختصاص وام ضروری را دارم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
در عمل دروغه چون من خودم به بانک رفاه مراجعه کردم مسئولین بانک به من گفتند که به آنهاا دستور دادند که وام ندهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
درسته منم همین مشکل و دارم تو استان فارس و بانک رفاه وام بدون ضامن نمیده
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۲:۲۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
با سلام. این بازی کی بود کی بود من نبودم ،قدیمی شده لطفا مدیران محترم!!!بازی جدیدی شروع کنید. دست همه شما ها برای ملت باز شده.،لطفا به شعور مردم توهین نفرمایید. مردم نشون داداتد که لا اقل از شماها با شعور ترند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
بازنشستگان بیمه روستای آیا میتوانند استفاده کنند ؟

راهنمایی کنید لطفا
آخرین اخبار