بهره برداری از ۱۶ ایستگاه دیجیتال رادیویی و تلویزیونی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه مبارک فجر ۱۶ ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در مناطق کم برخوردار استان چهارمحال و بختیاری به صورت رسمی راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  معاون فنی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: برای راه اندازی این تعداد ایستگاه رادیویی و تلویزیونی ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بنیاد علوی برای راه اندازی ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی عباس آباد، لُشتر، بالد و هلو سعد در شهرستان اردل مشارکت کرده است.


بیشتر بخوانید


ایستگاه لُشتر، روستا‌های لشتر و چشمه سلیمان را پوشش می‌دهد؛ ایستگاه بالد، روستا‌های بالد، کاوند و درویشان را زیر پوشش دارد؛ هلو سعد، روستا‌های ملک شیر، سرزرد، اسلام آباد، ده کهنه، تولدان علیا، تولدان سفلی، سرکنه را خدمات رسانی می‌کند و ایستگاه عباس آباد هم ساکنان این روستا را زیر پوشش رادیویی و تلویزیونی قرار می‌دهد.

با راه اندازی این ۴ ایستگاه رادیویی و تلویزیونی در مجموع ۵ هزار نفر سکنه مناطق کم برخوردار شهرستان اردل، از نعمت تصاویر تلویزیونی دیجیتال بهره‌مند شدند.

محمد امین صفاری می‌گوید: همزمان با چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ۱۲ ایستگاه رادیویی و تلویزیونی دیگر هم در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، لردگان، خانمیرزا و کیار راه اندازی شد.

این ایستگاه‌ها در روستا‌های چِبد، تِرکی، مازه سوخته ، چین  و نصیر آباد از توابع شهرستان کوهرنگ، لندی در شهرستان اردل، دهنو ریگ، دودرا و دالورا در شهرستان لردگان، سرتنگ محمودی و دوپلان در شهرستان کیار و زرین درخت در شهرستان خانمیرزا قرار دارد.

با راه اندازی این تعداد ایستگاه پوشش جمعیتی تلویزیون دیجیتال در چهارمحال و بختیاری به ۹۹ درصد رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار