سردار حبیبی:

پلیس نجات دهنده است نه گیرنده جان!/قانون نیازمند بازنگری است + فیلم

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: قانون در جا‌هایی دچار خلاء است و خوشبختانه قوه قضائیه و قوه مقننه پای کار هستند و قول دادند این خلاء‌ها را به صورت ویژه اصلاح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سردار رهام بخش حبیبی در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به اینکه علت عدم تیراندازی مامور با توجه به قانون به کارگیری از سلاح در شب شهادت مامور نیروی انتظامی چه بود؟، گفت: ما که پلیس غرب و آمریکا نیستیم که هر شهروندی به هر شکلی کاری انجام بدهد با اسلحه جواب بدیم پلیس تا جایی که بتواند در عملیات‌ها در تلاش است تا جان فرد را نجات بدهد نه جانی را بگیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در ادامه در خصوص اینکه خلا قانون کجاست که قرار است اصلاح شود؟، گفت: قانون هم در جا‌هایی دچار خلاء است و خوشبختانه قوه قضائیه و قوه مقننه پای کار هستند و قول دادند این خلاء‌ها را به صورت ویژه مطرح کنند و اصلاح قانون را انجام دهند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم جهان بین
۲۳:۳۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
باسلام ای کاش بعضی از مامورین نیرو انتظامی شهرستان کازرون مثل شما پاک بودنند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
آخه این چه دیدگاهِ مزخرفیه.اونی واسه پلیس قمه میکشه به مردم عادی رحم میکنه؟؟؟؟بجای این حرفها اراذل رو به زنجیر بکشید وکار مردم رو تسریع کنید وکرامت ارباب رجوع رو توی کلانتریها و آگاهیها حفظ کنید
-
ناشناس
۲۳:۴۷ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
جناب حبیبی ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان.
-
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
استدلال آقای حبیبی اشتباه است چون که اراذل جنایتکار را با مردم شریف مساوی دانسته، فرد چاقو کش شهروند به حساب نمی آید بلکه او ضد شهروندان است.
آخرین اخبار