پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین رخداد‌های قرن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین رخداد‌های قرن است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- آیت الله مصطفی علما گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین و مهمترین رخداد‌های قرن بود که باعث شد پای استکبار برای همیشه از این سرزمین برچیده شود.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت‌های بزرگ در دنیا در شرایط کنونی است به برکت انقلاب اسلامی، امروز جمهوری اسلامی به قدرت اول خاورمیانه و یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی تبدیل شده است.

اقتدار امروز جمهوری اسلامی به حدی است که دشمنان درجه یک ملت ایران هم به آن اذعان دارند.

مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی کردند، پس از بازگشت حضرت امام (ره) در روز ۱۲ بهمن به کشور، در بحبوحه انقلاب اسلامی شرایط حساسی بر کشور حاکم بود که یکی از سخت‌ترین این شرایط را مردم در روز ۲۱ بهمن و در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کردند، چراکه مردم نگران بودند مبادا به خاطر تهدیدات صورت گرفته از سوی بازماندگان حکومت پهلوی تجمعی صورت بگیرد که پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن را با چالش مواجه کند.

فرمان و پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر حضور گسترده مردم در خیابان اندک تردید‌ها را هم از بین برد و باعث شد انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن به پیروزی برسد.

روز ۱۹ بهمن یکی دیگر از روز‌های مهم در تاریخ انقلاب است در این روز همافران به خدمت امام راحل (ره) رسیدند و با ایشان عهد و پیمان بستند و با این دیدار خود آخرین امید‌های دشمنان برای شکست انقلاب نیز نقش برآب شد.

مقام معظم رهبری تولیدکنندگان را رزمندگان جبهه اقتصادی می‌دانند که فعالیت آن‌ها می‌تواند در خنثی سازی تحریم‌های دشمنان نقش اثرگذار داشته باشد.

مقام معظم رهبری در پیام تسلیت خود از آیت الله صافی گلپایگانی به عنوان مرجعی آگاه، بصیر و امین حضرت امام (ره) یاد کردند که نشان از نقش اثرگذار ایشان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی دارد.

سالروز تشکیل مجمع تشخیص مصحلت نظام در سال ۱۳۶۶ با دستور امام (ره) در ۱۷ بهمن است این مجمع نقش اثرگذاری در کشور داشته و باید تقویت شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.