۶۰۰ سرباز طالبان از آکادمی پولیس فارغ شدند

طالبان می‌گویند که آموزش نیروهای پولیس مسلکی و حرفه‌ای ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مولوی قدرت الله ابوحمزه، والی طالبان گفت که دوره های آموزشی برای مسلکی و حرفه‌ای شدن نیروهای امنیتی مؤثر و مفید است و ما بر مسلکی شدن نیروهای امنیتی به خصوص پولیس تأکید داریم.

والی طالبان در بلخ امروز در مراسم فراغت ۶۰۰ سرباز از آکادمی پولیس این ولایت گفت: برنامه آموزشی نظامی برای سربازان طالبان به منظور بلند بردن ظرفیت، توانایی های مسلکی، حرفه ای و اسلامی آنان می باشد؛ چون «ما تلاش داریم تا پولیس مسلکی ایجاد کنیم».

ابوحمزه گفت: سربازانی که امروز فارغ شده اند پرسونل حوزه های امنیتی شهر مزار شریف می باشند و ما همه در تلاش هستیم تا خدمات خوب حکومتی به مردم ارائه گردد.

ابوحمزه گفت: نیروهای امنیتی، آموزش مسلکی و حرفه ای را فراگرفته اند تا برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، رفتار مناسب و مطلوبی داشته باشند و وظیفه مسلکی انجام دهند.

والی بلخ گفت که نیروهای امنیتی طالبان دوره های مختلف آموزشی را پشت سر گذاشته اند و مهارت های بهتر نظامی را فراگرفته اند.

 آموزش مسلکی، عقیدتی و حرفه ای برای سربازان یک اصل اساسی است و دوره های آموزشی سربازان و نیروهای امنیتی ادامه خواهد داشت.

مولوی ابوحمزه با تأکید به مسلکی شدن نیروهای امنیتی گفت سربازان زمانی می توانند در جامعه مصدر خدمت شوند که آموزش درست را فراگرفته باشند و طالبان بر مسلکی شدن نیروهای امنیتی تأکید دارد.

این در حالی است که مسئولان بلند پایه نظامی طالبان از تشکیل ارتش قدرتمند خبر داده بودند که تا بهار سال آینده ۱۵۰ هزار نیروی آموزش دیده فراهم خواهند کرد.

انتهای پیام/ ه

 

 

 

 

برچسب ها: طالبان ، ارتش ، بلخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار