بهره برداری از ۳۷۷ طرح عمرانی در سومین روز از دهه مبارک فجر در گیلان

برای اجرای ۳۷۷ طرح عمرانی که در ۹ شهرستان اجرا شده در مجموع ۱۷۰ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۳۴ طرح عمرانی خدماتی در بخش مرکزی شهرستان رشت افتتاح شد.

این طرح‌ها در بخش‌های آبرسانی، توسعه و تقویت برق، بازسازی و لایروبی آب بندان و توسعه شبکه آب کشاورزی است که برای اجرای آن‌ها در مجموع بیش از ۴۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز به صومعه سرا رفت و ۸ طرح عمرانی را افتتاح کرد.

بهره برداری از پروژه‌های آب و فاضلاب، یک واحد تولیدی گونی بافی و بزرگترین مجتمع بوم گردی گیلان از طرح‌هایی بود که با ۸۲ میلیارد تومان اعتبار با حضور دکتر اسدالله عباسی به بهره برداری رسید.

او در آیین افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه کار جهادی و نهضت خدمت رسانی به مردم در اولویت کاری مسوولان دولت است، گفت: همه باید باتمام توان در میدان باشیم و با فعالیت‌های جهادی، اتحاد و همدلی برای ساختن گیلان تلاش کنیم.

سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس هم در این مراسم با اشاره به اجرای طرح کاداستر گفت: زمین‌های منطقه تنیان باید با اجرای این طرح تعیین تکلیف شود تا مردم این منطقه مشکل احداث مسکن در زمین‌های خود را نداشته باشند.

در رودسر هم ۵۱ طرح عمرانی و خدمات شهری به بهره برداری رسید که شامل بهره برداری از سامانه پایش تصویر شهری، به سازی معابر و ۴۲ پروژه برق رسانی است.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع دوازده میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان هزینه شد.

هم صد واحد مسکن مددجویان بهزیستی هم به صورت نمادین در شفت واگذار شد.

سی و سه طرح عمرانی هم در رودبار افتتاح شد.

برای اجرای این طرح‌ها که در بخش‌های آبخیزداری، ساماندهی انهار، تجهیز ایستگاه پمپاژ برق رسانی و طرح‌های اشتغالزایی و مسکن مدد جویی است در مجموع ۱۸ میلیارد تومان هزینه شد.

در سومین روز از دهه مبارک فجر ۱۴ طرح عمرانی در فومن افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل ۱۳ طرح توسعه برق رسانی‌در ۱۳ روستا و یک خانه بهداشت در روستای لولمان این شهرستان است که برای اجرای این طرح‌ها بیش از دو میلیارد و دویست میلیون هزینه شد.

در املش هم ۱۳ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد واگذار و یک واحد تولید پرورش متراکم کپور ماهی هم به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۲میلیارد ۶۸۰ میلیون تومان سرمایه گذاری شده است.

در رضوانشهر هم ساخت ۷ واحد مسکن محرومان آغاز و یک دفتر دهیاری و چند طرح طرح اشتغال و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در آستارا هم ۵ پروژه برق رسانی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.