کمک بیش از ۱۱۰ میلیون تومانی مدرسه ابریشم‌چی آران و بیدگل به مردم زلزله‌زده اندیکا

کامیون حمل کمک‌های یاوران رضوی مدرسه ابتدایی دخترانه حاجیه خانم فاطمه ابریشم چی آران و بیدگل به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیون تومان برای مردم زلزله‌زده اندیکا در استان خوزستان اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  مدیر مدرسه دخترانه ابتدایی حاجیه خانم فاطمه ابریشم‌چی آران و بیدگل گفت: همزمان با چهارشنبه امام رضایی انجمن اولیا و مربیان، دانش آموزان، خیران و معلمان مدرسه به عنوان یاوران رضوی پس از اعلام فراخوان پویش «به عشق رضا به مهر اندیکا» از سوی کانون خدمت رضوی در آران و بیدگل برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم زلزله‌زده اندیکا با همت، غیرت و کرامتی بی نظیر، به صورت خودجوش علاوه بر تامین بخشی از نیاز‌های فوری معیشتی مردم زلزله‌زده بخش زیادی از ابزار و وسایل آموزشی، اداری و ورزشی برای تجهیز و راه اندازی یک مدرسه در اندیکا را خریداری و ارسال کردند.

پویش «به عشق رضا به مهر اندیکا» برای جمع آوری کمک‌های فوری و معیشتی به مردم از جمله پوشاک، کیف، کفش و لوازم التحریر زلزله‌زده اندیکا از سوی کانون خدمت رضوی در آران و بیدگل اوایل آذرماه اعلام و به همت گروه جهادی فاطمة الزهرا (س) شهرستان جمع‌آوری، بسته‌بندی و اعزام شد.

زهرا نجفی دوست، که از یاوران رضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت کانون خدمت رضوی در آران و بیدگل است گفت: کمک‌های ارسالی شامل پخت و ارسال ۶۰ کیلو مربا، بیش از ۲۰ میز نیمکت متصل و صندلی، میز معلم و صندلی دانش آموز، بیش از ۵۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، ماکارونی، روغن سویا و ۵۰ بسته کامل لوازم التحریر، وسایل کمک آموزشی و کتاب برای دانش آموزان، تعدادی لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه است.

او می‌گوید: انجمن اولیا و مربیان و خیران مدرسه ابریشم‌چی آران و بیدگل علاوه بر جمع‌آوری پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر بهش زیادی از نیاز به وسایل اداری، آموزشی و ورزشی یک مدرسه در اندیکا برای تجهیز و راه‌اندازی را نیز جمع‌آوری و به منطقه ارسال کرد.

مدرسه خیرساز ابریشم‌چی آران و بیدگل پیش از این نیز یک محموله کمک‌های خود را برای مردم اندیکا ارسال کرده و همواره در موارد نیاز و بحران‌های اجتماعی فعالیت شاخص و مشارکت برجسته‌ای در همدلی و مهربانی با نیازمندان و محرومان از جمله ارسال کمک برای سیل لرستان را داشته است و حتی مدرسه کمک هزینه تحصیل دانش آموزان نیازمند بی بضاعت (کمک معیشتی و اهدا، موبایل و تبلت و...) را پرداخت می‌کند.

مدرسه ابتدایی دخترانه حاجیه خانم فاطمه ابریشم‌چی که در سال ۱۳۸۴ به همت َخیّر مدرسه‌ساز حاج احمد ابریشم‌چی ساخته شده است با ۳۲۹ دانش آموز در عرصه تعلیم و تربیت و پیشگامی در مشارکت‌های اجتماعی انسان دوستانه و کمک‌های مومنانه فعالیت دارد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار