سارق قطعات خودرو در دام پلیس کرمانشاه/کشف محموله قاچاق میلیاردی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس یک سارق قطعات خودرو دستگیر و در بازجویی‌ها به ۹ فقره سرقت اعتراف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علیرضا دلیری گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران کلانتری ۲۴ الهیه حین گشت زنی به یک نفر برخورد کردند که قصد شکستن شیشه یک دستگاه خودرو پراید و سرقت از آن را داشت که بلافاصله دستگیر شد.

 متهم به ارتکاب ۹ فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کرد سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

محموله قاچاق میلیاردی در "کنگاور"کشف شد

فرمانده انتظامی استان گفت : یک محموله قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با تلاش ماموران پلیس "کنگاور" کشف شد.

علی اکبر جاویدان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه "کنگاور" حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه کامیون که با دیدن گشت پلیس مسیر خود را به سمت جاده‌های فرعی تغییر داده، مشکوک شدند.

ماموران با دیدن این صحنه به تعقیب خودرو‌های متواری پرداخته و پس از طی مسافتی هر دوی آن‌ها را توقیف و بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام شده از یک کامیون ۱۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم سویا به همراه ۱۱ تن و ۲۰۰ کیلوگرم خوراک دام و از کامیون دیگر ۱۵ دستگاه دوچرخه، ۱۵ دستگاه ولتاژ سنج باطری خودرو و ۳ دستگاه پنکه کشف شد.

ارزش محموله قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد، ۲ نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

کشفیات ۱۰ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۲۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق درنودشه کشف شد

فرمانده انتظامی پاوه گفت : ۱۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق در شهر نودشه از توابع این شهرستان کشف شد.

حیدر حق جویان گفت: پس از اطلاع پلیس از حضور تعدادی قاچاقچی در نقاط مرزی شهر نودشه تیمی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

قاچاقچیان با مشاهده ماموران و به جا گذاشتن بار قاچاق خود، با توجه به شناختی که از مناطق صعب العبور منطقه داشتند موفق به فرار شدند.

ماموران در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰۰ هزار نخ انواع سیگار قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

دستگیری ۷ نفر از عوامل نزاع دسته جمعه در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود گفت : ۷ عامل نزاع دسته جمعی در این شهرستان با حضور به موقع ماموران پلیس دستگیر شدند.

بهروز فخری گفت: پس از وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در خیابان معلم شهرستان جوانرود، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پس از حضور در محل، ضمن پایان دادن به درگیری ۷ نفر از عاملان اصلی نزاع را دستگیر کردند.

افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.