۶۰ پروژه در دهه فجر امسال در بانه به بهره برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان بانه گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۶۰ پروژه با اعتبار ۶۶۵ میلیارد ریال در شهرستان بانه به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج اسماعیل رستم پور ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در ایام الله دهه مبارک فجر، ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار ۶۶۵ میلیارد ریال در شهرستان بانه به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بانه گفت: در دهه مبارک فجر ۲ پروژه در بخش خصوصی شامل کارخانه تولید لامپ‌های کم مصرف و تولید لوازم خانگی و ۶ پروژه بخش کشاورزی شامل پروژه‌های دامداری و دامپروری به بهره برداری می‌رسد.

به گفته او: در ایام الله دهه مبارک فجر ۱۰ پروژه گاز رسانی نیز به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از این پروژه ها، ۱۵۰ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

رستم پور می گوید: ۵ پروژه شرکت برق شامل احداث پست هوایی و زمینی فشار ضعیف و متوسط نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان بانه گفت: در این ایام ۳۴ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی نیز با همت ادارات و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.