۱۰ امامزاده و ۴۰ مسجد زنجان میزبان جشن‌های ویژه انقلاب هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۵۰ امامزاده، بقعه متبرکه و مسجد میزبان جشن‌های انقلاب در ایام دهه فجر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - حجت‌الاسلام کرمی گفت: جشن‌های ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در امامزادگان، بقاع متبرکه و مساجد زنجان برگزار می شود.

او می گوید: حسینیه اعظم و زینبیه اعظم، امامزاده سید ابراهیم (ع) و امامزاده محمد بن ابراهیم (ع) حاج سیران در زنجان، بقعه قیدار نبی (ع) و امامزاده سید ابراهیم (ع) سجاس در خدابنده، امامزاده اسماعیل (ع) شناط و امامزاده یعقوب (ع) صائین قلعه در شهرستان ابهر و امامزادگان هاشم و عوف و امامزاده جعفر (ع) شهر آببر شهرستان طارم میزبان این جشن‌ها خواهند بود.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان این اداره کل به مناسبت ایام دهه فجر ۳۰ برنامه فرهنگی و جنبی تدارک دیده و اجرای مسابقات فرهنگی و برنامه‌های مذهبی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اهدای بسته‌های معیشتی، از جمله این برنامه‌ها محسوب می‌شود که در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.

او می گوید: غبارروبی و عطرافشانی بقاع و امامزادگان در طول دهه مبارک فجر، فضاسازی محیطی و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‎‌های مورد نظر به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام کرمی مشارکت در برگزاری یادوراه شهید حسن تهرانی مقدم را از شاخص‌ترین برنامه‌های این دهه عنوان کرد و گفت: این یادواره همزمان با سیزدهم بهمن ماه در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

او بااشاره به سخنرانی دریادار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در یادواره شهید تهرانی مقدم، گفت: این برنامه با مشارکت سپاه انصارالمهدی (عج)، شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران، و سایر نهاد‌ها و ارگان‌های انقلابی برگزار خواهد شد.

 


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.