امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

توافق نامه همکاری دوجانبه پژوهشی و علمی بین دانشگاه آزاد اسلامی فارس و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس منعقد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان وجود پتانسیل بسیار مناسبی از سوی اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه برای همکاری با صنایع، گفت:  بالغ بر ۵۰ درصد از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های فارس در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مشغول به تدریس هستند و این پتانسیل فرصت بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند تا با استفاده از طرح پویش به ساز و کاری برای آموزش رشته‌های مهارتی همزمان با تحصیل دانشجویان دست یابیم.

محمدرضا قائدی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال حرکت به سمت رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم است و باید از آموزش محوری فاصله بگیریم.

او گفت: موافقت نامه‌ای که با شرکت شهرک‌های صنعتی فارس منعقد می‌گردد اتفاق مبارکی است که دارای منفعت دو سویه هم برای دانشگاه و هم برای بخش‌های صنعتی است وی اظهار امیدواری کرد با تلاش‌هایی که در راستای اجرای این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌گیرد فصل نوینی در ارتباط بین دانشگاه و صنعت رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز در این آیین گفت: با انعقاد توافقنامه با دانشگاه میتوان نیاز صنعت را تامین کرد نیازی که بر پایه پژوهش‌ها و کار‌های دانش محور تامین می‌گردد و این نمونه کار‌های دانش محور باید از طریق اساتید دانشگاه صورت پذیرد.

احمد فتوحی گفت: حاصل این پژوهش‌ها باید در صنایع مستقر شود و خودنمایی کند و موجب اشتغال زایی برای جوانان باشد.

او ابراز امیدواری کرد با توافق نامه‌های صورت گرفته بین دانشگاه و شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه شکل گیرد تا با کمک یکدیگر گامی مثبت و موثر به سمت صنعت دانش محور برداریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار