جدایی صیادمنش از فنرباغچه رسما تائید شد

سایت ترانسفورمارکت جدایی قرضی الهیار صیادمنش از فنرباغچه را رسما تائید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- الهیار صیادمنش که با باشگاه فنرباغچه قرارداد دارد به صورت قرضی به تیم فوتبال هال سیتی انگلستان پیوست.

سایت ترانسفورمارکت این انتقال را رسما تائید کرد. این لژیونر ایرانی پیش از این به صورت قرضی همراه شهاب زاهدی در تیم فوتبال زوریای اوکراین بازی می‌کرد.  

 

جدایی صیادمنش از فنرباغچه رسما تائید شد

 

اللهیار صیادمنش در سال ۲۰۱۸ از استقلال جدا شد و به تیم فوتبال فنرباغچه در ترکیه پیوست.

این تیم ترکیه ای مهاجم راست پای خود را از سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی به تیم فوتبال اسپور ۲ در استانبول سپرد، صیادمنش ژانویه ۲۰۲۰ به فنرباغچه بازگشت.

این مهاجم ایرانی اکتبر سال ۲۰۲۰ به صورت قرضی راهی زوریا شد و پس از اتمام قراردادش با این تیم در دسامبر ۲۰۲۱ مجددا راهی فنرباغچه شد.

صیادمنش پس از تحولات باشگاه فنرباغچه ترکیه و تعویض سرمربی این تیم، برای مدتی وضعیت نا معینی داشت تا سرانجام امروز خبر انتقال او به صورت رسمی تائید شد.

اللهیار یک بار دیگر تیمش را به صورت قرضی ترک کرد، او راهی چمپیونشیپ انگلیس شده تا برای هال سیتی بازی کند و روز گذشته برای تماشای بازی تیمش در ورزشگاه حضور داشت.

تیم هایی مانند آندرلخت نیز خواهان این لژیونر ایرانی بودند اما موفق به جدب او نشدند، زوریای اوکراین نیز برای به دست آوردن مجدد صیادمنش تلاش هایی انجام داد که نتیجه ای در پی نداشت.


بیشتر بخوانید

صحبت با وکیل صیادمنش برای انتقال او از فنرباغچه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار