طرقبه و شاندیز جور مشهدی‌ها را می‌کشند

سرپرست فرمانداری بینالود (طرقبه‌شاندیز) گفت: ساکنان مرکز خراسان رضوی عمدتا آرامش و رفع دغدغه‌های خود را در طرقبه و شاندیز دنبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حمیدرضا رحیمیان گفت: از سوی دیگر مطالبه مردم این شهرستان، توسعه زیرساخت‌ها است به نحوی که نیاز‌های مردم منطقه تامین شود و البته این مطالبات باید در سطح استان و به طور ویژه پیگیری شود.

دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان بینالود حدود ۸۰ هزار نفر است که در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند. همچنین در مجموع ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری شناخته شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

او گفت: ازدحام مسافر، موجب می‌شود تردد اهالی طرقبه و شاندیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه دچار مشکل شده که ضروری است وضعیت آب، بهداشت، محیط زیست و دیگر موارد مرتبط با مسافرپذیری در این شهرستان با نگاه توسعه‌ای دیده شود.

سرپرست فرمانداری بینالود گفت: در بخش اکوتوریست و گردشگر باید نگاه ملی داشته باشیم، زیرا اگر مهمانان از دیگر جا‌ها به شهرستان نیایند برخی بخش‌ها دچار مشکل می‌شوند.

رحیمیان گفت: طرقبه شاندیز قطب گل و گیاه، مبلمان و غذا در خراسان رضوی است و باید به سمتی برویم که چرخ اقتصاد منطقه از این طریق بچرخد و رفاه اهالی منطقه افزایش یابد.

او گفت: مسئله اشتغال در روستا‌ها را با کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان رفع خواهیم کرد، با این نگاه می‌توان اشتغال زایی را توسعه داد و رفاه حداقلی را برای اهالی روستایی پیش بینی نمود.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.