فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب:

ثبات، امنیت و اقتدار نظامی از دستاورد‌های انقلاب است

امیر سرتیپ دوم ملک گفت: ثبات، امنیت و اقتدار نظامی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و کارکنان وظیفه باید با نقش آفرینی در طول دوران خدمت بر صلابت نیرو‌های مسلح بیفزایند.

 باشگاه خبرنگاران جوان - امیر سرتیپ دوم علی ملک فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب صبح امروز در جمع کارکنان وظیفه جدید الورود منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خطاب به کارکنان وظیفه گفت: شما سربازان ولایی و متعهد، سرباز اسلام ناب هستید و امروز در راه صراط مستقیم و در راستای اعتلای اسلام و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تحت ولایت امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری  خدمت می‌کنید و گام‌های استوار بر می‌دارید

به گفته رهبر معظم انقلاب پیرامون احترام به مقام سرباز،سربازان و جوانان زینت واقعی کشور هستند و باید با زمینه‌سازی اقدامات موثر در راستای شکوفاسازی استعداد‌های این گنجینه‌های ارزشمند قدم‌های مثبت و ارزنده‌ای برداشته شود.

به گفته امیر سرتیپ دوم ملک نیروی پدافند هوایی ارتش به عنوان خط مقدم دفاعی نیرو‌های مسلح وظیفه حساس و بزرگی در تامین امنیت آسمان ایران دارد که روحیه ایثار و خودباوری رمز موفقیت نیرو‌های مسلح است.

ثبات، امنیت و اقتدار نظامی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و کارکنان وظیفه باید با نقش آفرینی در طول دوران خدمت بر صلابت نیرو‌های مسلح بیفزایند.

 

انتهای پیام/پ

برچسب ها: نیروهای مسلح ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.