سفیر برزیل از دیدن خانه امام خمینی (ره) ابراز خرسندی کرد

"لودمار گونسالوس د آگیارنتو" گفت: از اینکه امکان دیدن از بیت امام خمینی (ره) فراهم شده خرسندم.

"لودمار گونسالوس د آگیارنتو" سفیر برزیل در حاشیه  سفر به استان مرکزی و شهرستان خمین در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان اراک با اشاره به اینکه بسیار خرسندم که در حوزه بخش گردشگری امکان  دیدن از بیت امام خمینی (ره) فراهم شده است، گفت: تقریباً ۱۱ ماه است که در ایران هستم و امیدوارم بتوانم در مدت طولانی در این کشور بمانم.

"لودمار گونسالوس د آگیارنتو" سفیر برزیل در سفر به استان مرکزی و شهرستان خیمن با اشاره به اینکه بسیار خرسندم که در حوزه بخش گردشگری امکان بازدید از بیت امام خمینی (ره) فراهم شده است، توضیحاتی درمورد این سفر به شرح زیر عنوان کرد.

بر اساس دعوتی که استان و اتاق بازرگانی برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تجاری داشتند، در این مکان حضور یافتم

در سفر خود استان بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی و همچنین دیداری با مسئولین اتاق بازرگانی و معاون استانداری داشتم؛ تقریباً ۱۱ ماه است که در ایران هستم و امیدوارم بتوانم در مدت طولانی در این کشور بمانم.

ایران یک شریک بسیار مهم تجاری در منطقه برای برزیل شناخته می‌شود و با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد ما می‌توانیم سطح تجاری بین ایران و برزیل را حفظ کنیم و تلاش شد که تراز تجاری همانند سال ۲۰۱۹ حفظ شود.

پس از روی کار آمدن دولت جدید ایران ما شاهد توسعه روابط ایران و برزیل هستیم یکی از روسای کمیسیون کشاورزی مجلس ایران و یکی از اعضای اتاق مشترک ایران و برزیل دیداری داشتیم و منتظر عزیمت وزیر کشاورزی برزیل به ایران هستیم.

امیدواریم ایران و برزیل همکاری‌های خود را در حوزه‌های مختلف تقویت دهند، ما تمایل داریم که همکاری خود را در ایران بیشتر کنیم و شاهد توسعه همکاری‌ها باشیم و شما هم توسعه همکاری‌ها را در برزیل داشته باشید و درباره یکدیگر بیشتر بدانیم.

در زمینه تجارت بین دو کشور بیشتر تجارت ما در بخش ویژه‌ای از جمله بخش کشاورزی متمرکز شده که در حدود ۲ تا ۳ مورد بیشتر نیست و ما تمایل داریم که به بخش صادرات، واردات و حوزه تجاری تنوع ببخشیم که یکی از حوزه‌ها حوزه پتروشیمی است که باید در این حوزه توسعه داشته باشیم.

امیدواریم که در حوزه‌های مختلف بتوانیم توسعه همکاری‌ها را داشته باشیم و حضور ایران در برزیل بیشتر شود همانطور که حضور برزیلی‌ها در ایران بیشتر می‌شود که می‌توان به شرکت یک هیئت از برزیل در نمایشگاهی در ماه اسفند اشاره کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.