مردانی:

رفع نقاط حادثه خیز محور شهرکرد به شلمزار در دستور کار است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تیم ویژه‌ای به منظور بررسی علل و بررسی قصور احتمالی در وقوع حادثه تلخ رانندگی در محور شهرکرد به شلمزار تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - جعفر مردانی در خصوص حادثه رانندگی مرگبار دو روز پیش در محور شهرکرد به شلمزار گفت: در این سانحه دلخراش سه نفر از هم‌استانی‌ها جان خود را از دست دادند و چند نفر نیز دچار مصدومیت شدند.

تیم ویژه‌ای به منظور بررسی علل و بررسی قصور احتمالی در وقوع حادثه تلخ رانندگی در محور شهرکرد به شلمزار به سرپرستی بنده تشکیل شده است و گزارش ویژه‌ای در این خصوص تهیه و به استاندار ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


در خصوص علت‌های تاثیرگذار این حادثه ناگوار مطالبی در فضای رسانه‌ای و عمومی استان منتشر شد، بنا بر دستور استاندار بنده مامور هستم تا با یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان فنی حوزه تصادفات رانندگی، عوامل موثر در کنترل محور‌های مواصلاتی، پلیس راه و ... علل اصلی و قصور یا کوتاهی احتمالی در این حادثه را بررسی کنیم.

پس از انجام بررسی‌های دقیق و کارشناسی توسط کارشناسان و متخصصان، جوانب این حادثه تلخ سنجیده می‌شود و گزارش ویژه‌ای در خصوص این حادثه به استاندار چهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.

در صورت محرز شدن قصور از جانب افراد متولی در وقوع حادثه رانندگی مرگبار در محور شهرکرد به شلمزار با خاطیان برخورد خواهد شد؛ بنابراین از هم‌استانی‌ها تقاضا داریم تا زمان تکمیل تحقیقات با سعه صدر مسئولان را همراهی کنند.

چهارخطه شدن محور شهرکرد به شلمزار و رفع نقاط حادثه‌خیز به صورت جدی در دستور کار مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
هنر پلیس فقط جریمه کردن است واموزش صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
اولا وقتی دهیار به پلیس اعلام می کنه که احتمال حادثه وجود دارد باید پلیس صحنه را رها نمی کرد وباید به حرف دهیار توجه می کرد وحال پلیس مقصر است دواما پلیس فقط خوب زرنگ برا داخل شهر بصورت زنجیر رهای پشت سر هم حرکت می کنند واخطار به رانندگان وجریمه کردن مردم . خوب هنری دارند. وجلب توجه کردن