شکست تلخ تیم راه‌یاب ملل مریوان برابر مس رفسنجان

تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان در چهارچوب بازی‌های هفته بیست و دوم سوپر لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مغلوب تیم قدرتمند مس رفسنجان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - دیدار تیم‌های راه یاب ملل مریوان و مس رفسنجان در چهارچوب بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به میزبانی راه یاب ملل در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس شهر مریوان برگزار شد.

در این بازی که از ساعت ۱۶ عصر امروز بدون حضور تماشاگران برگزار شد تیم میهمان موفق شد در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی برسد و یک برد دلچسب خارج از خانه را کسب کند.

اهمیت این بازی از آنجایی بود که ۲ تیم در رده‌های ششم و هفتم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار داشتند و تیم راه یاب ملل مریوان در صورت پیروزی در این بازی حساس می‌توانست جایگاه مس را در رده ششم بگیرد.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در پایان نیم فصل لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار داشت، اما با شروع نیم فصل دوم نوار برد‌های این تیم پاره شد و هم اکنون از ۲۲ بازی انجام شده با ۱۰ برد و ۱۲ شکست و کسب ۳۰ امتیاز به رتبه هشتم سقوط کرد. این تیم هفته گذشته مغلوب تیم آذرباتری ارومیه تیم. آخر جدول لیگ برتر والیبال شده بود.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان به عنوان تنها نماینده والیبال استان کردستان در سوپرلیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.