استاندار اردبیل:

تحول خواهی از ضروریات توسعه است

استاندار اردبیل گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری تغییر و تحول در شیوه‌ها و متد‌ها از ضروریات توسعه و پیشرفت است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: ترسیم و تدوین گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب در مسیر توسعه و بهره گیری از جوانان انجام گرفت و بستر تحول بیشتر در بخش ساختارها فراهم شده و در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت نیز تحول ضرورت دارد.

استاندار اردبیل ضمن تبریک دهه مبارک فجر به مردم انقلابی و صاحبان انقلاب گفت: در سال۵۷ بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحول گفتمانی به برکت خون شهدا در حوزه فرهنگ و باورها به بار نشست و بعد از آن نیز در ۸ سال دفاع مقدس که بر مبنای نظام و آرمان های انقلاب صورت گرفت حتی یک وجب از خاک وطن در اختیار دشمنان قرار نگرفت.

به گفته او توسعه و پیشرفت نیازمند تحول اساسی در بخش های مختلف است و مجموعه سپاه که رسالت اصلی آن پاسداری و صیانت از انقلاب است و بسیج بخش مردمی سپاه ، در جنگ نرم، جنگ سخت ، سازندگی و حوزه های علم و فناوری که هرکجا نظام به حمایت نیاز داشته باشد در صحنه حاضر شده و بدون تمنا کارهای خود را انجام می دهد که ثمره این تلاش ها مایه عزت و سربلندی نظام بوده است .

عاملی می گوید:برای قوام این انقلاب و مملکت تلاش های جهادی انجام شده و نجات بخش نظام و مملکت اندیشه های علمی، جهادی و میدانی است که باید ارج نهاده شود.

 او با بیان اینکه هر اتفاقی بر مبنای تحول خواهی رخ می دهد گفت: نظام و انقلاب و تمامیت ارضی به این راحتی به دست نیامده و به این راحتی از دست برود بنابرین وظیفه همه ماست که در توسعه و پیشرفت آن تلاش کنیم.

به گفته استاندار اردبیل در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و فرهنگی باید با فکر و اندیشه علمی تحول اساسی ایجاد شود که این تحولات به یک مطالبه اساسی تبدیل شده است تا به یک نتیجه مطلوب منجر شود.

عاملی گفت: به خاطر تبعیض در چارچوب ها انقلاب شده است و نباید بعد از ۴۳ سال به نقطه اول برگردیم که باید در الگوی حکمرانی چهارچوبی منطقی و علمی ارایه ، تا از میزان نارسایی ها کاسته شود.

نماینده عالی دولت در استان اردبیل ساماندهی برنامه اشتغال را هدیه دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت: باید با برش شهرستانی و با احصای آمار اشتغال استان برنامه ریزی لازم را  بر اساس آمایش سرزمینی در حوزه های مختلف ساماندهی و تدوین کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.