۱۳ طرح از راه‌های نظرآباد بهسازی و ایمن سازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد گفت: از ابتدای سال تاکنون با صرف ۶۰ میلیاردو ۷۳۴ میلیون ریال، ۱۳ طرح بهسازی و ایمن سازی راه در نظرآباد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -محمد همیالی گفت: نصب ۲۵ تابلو راهنمایی و رانندگی در محور خلیج فارس (بادامک)، یک هزار متر شانه‌سازی راه در محور دنگیزک، بازسازی پل کریم آباد، خط کشی  محور نجم آباد- اشتهارد به طول تقریبی ۳۰ کیلومتر، جمع‌آوری ۱۰۰ بنر و استند غیرمجاز در محور‌های تحت پوشش، نخاله‌برداری از حریم راه در محور‌های روستایی از جمله این اقدامات بوده است.

اومی گوید: همچنین در این بازه زمانی نصب ۱۵۰ عدد چشم گربه‌ای در محور خلیج‌فارس (بادامک)، شست و شوی مستمر تجهیزات ایمنی در محور‌های تحت پوشش، پاکسازی ۳۶ کیلومتر حریم راه از زباله در جاده قدیم کرج- قزوین، اصلاح ۱۲ کیلومتر شیب شیروانی در آزادراه کرج- قزوین و انجام عملیات روکش آسفالت میکروسرفیسینگ در لاین شمالی آزادراه به طول ۱۲کیلومتر انجام شده است.

همیالی عنوان کرد: اجرای دو کیلومتر منظرآرایی در آزادراه کرج- قزوین، بازسازی ۳۰ مورد حفاظ روشنایی در محور‌های تحت پوشش و شانه‎سازی راه در محور قدیم (سه راهی سیمان) به طول دو کیلومتر، نیز توسط این اداره با هدف ارتقای ایمنی تردد صورت گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نظرآباد می گوید: همچنین طرح روکش آسفالت محور قاسم‌آباد به انبارتپه و محور شهرک صنعتی سپهر به تنکمان نیز در مرحله عملیاتی شدن است که بعد از انتخاب پیمانکار عملیات اجرای طرح آغاز خواهد خورد.

او گفت: اعتبار تعیین شده این اداره برای انجام طرح‌های مختلف در سال جاری مبلغ ۱۰۹ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال است که تاکنون ۶۰ میلیارد و ۷۳۴ میلیون ریال آن تخصیص داده شده است.

همیالی عنوان کرد: همزمان با آغاز فصل سرما کلیه پرسنل و نیرو‌های راهداری نظرآباد با آماده‌سازی ماشین‌آلات، تهیه و دپوی شن و نمک در سوله نمک و تجهیز راهدارخانه‌ها در آماده باش کامل هستند.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نظرآباد: همچنین راهدارخانه مرکزی این اداره واقع در آزادراه کرج- قزوین با ظرفیت اسکان موقت بیش از هفتاد نفر آماده خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای است و مسافران در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند از آن استفاده کنند.

شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

انتهای پیام /ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.