نمایان شدن اختلاف عمیق در رژیم صهیونیستی؛

بنت: نتانیاهو مرا با پهپاد بدون سرنشین تهدید کرد!

نخست‌ وزیر فعلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌ وزیر پیشین این رژیم به دلیل تشکیل کابینه قصد داشت پهپاد و ماشین جنگی علیه او استفاده کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - «نفتالی بنت» امروز (جمعه) اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» تصمیم داشته است علیه او و به قصد کشتنش از پهپاد‌های بدون سرنشین و هرچه ماشین جنگی در اختیار داشته، استفاده کند!

بر اساس گزارش اسپوتنیک، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: «نتانیاهو در حالی که قصد داشت با دستانش نشان دهد بمبی می‎خواهد پرتاب کند به من گفت پهپاد‌های بدون سرنشین و هر آنچه از ماشین‌های جنگی در اختیار دارم علیه شما خواهم فرستاد و شما نیز نظاره‌گر آن خواهید بود.»

بنت در ادامه اعلام کرد این تهدید‌ها زمانی صورت گرفته است که او برای تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی دست به دامن نزدیکان نتانیاهو شده بود. او همچنین نتانیاهو را به عنوان کسی که هرج و مرج، اقدامات خشونت بار و بی اعتمادی در این رژیم ایجاد کرده، معرفی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: «نتانیاهو موثرترین ماشین‌های تبلیغاتی را ساخته و او به سرعت داستان‌های دیوانه‌وار از خود درمی آورد.»

در راستای اختلافات عمیق میان سران رژیم صهیونیستی، نتانیاهو چند ماه پیش با انتقاد از عملکرد بنت اعلام کرد بار دیگر به حکومت باز می‌گردد.

صبح امروز نیز بنت در مصاحبه با «اسرائیل هیوم» تهدید کرد در صورتی که «یائیر لاپید» وزیر خارجه کنونی و نخست‌وزیر آینده رژیم صهیونیستی بخواهد با فلسطینی‌ها مذاکره کند، کابینه او را سرنگون خواهد کرد.

او با لحنی تحقیرآمیز در خصوص دیدار با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز اعلام کرد با او دیدار نخواهد کرد و دیدار‌های یائیر لاپید، وزیر خارجه و بنی گانتس، وزیر جنگ با مسئولان فلسطینی اهمیتی نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
متین
۰۷:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
بنت: نتانیاهو مرا با پهپاد بدون سرنشین تهدید کرد!؟؟؟
مگه پهپاد سرنشین دار هم وجود داره؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
به هر حال این هم یه نمونه از قلدر بازیهای این صهیونیستها هستش که به جان هم افتادن
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۲۳:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ای بنت یک حقیقت را بگذار بهت بگم در حماقتت که شکی نیست ولی نتانیاهو کفتار خوناشام واقعا کشتن مثل تو براش کاری نداره پیشنهاد میکنم با یه غافلگیری یا جاسازی بمب اجیرکردن یه صعودی نمیدونم بهرطریقی شده این کفتار رو اول از سر راهت بردار از ما گفتن بپا پهپاد بهت نخوره نترس برو تو میتونی تو همونی که اسرائیل رو و اسرائیل تو رو برای اخرین بار تجربه خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
مسلمان طرفدار مظلوم اما مقاوم !
۲۰:۲۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خدا باطن پنج تن نسل اسرائیل را آز کره زمین ریشه کند ،

ان شاءالله !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
مگه پهپاد با سرنشین هم داریم ؟ خخخخ
آخرین اخبار