سقوط کوهنورد محلی حین گرفتن عکس سلفی

کوهنورد محلی که قصد گرفتن عکس سلفی در بالای کوه را داشت بر اثر لغزش به پایین سقوط کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک کوهنورد ۲۱ ساله آمریکایی حین گرفتن عکس سلفی در کوهستان بر اثر سقوط از ارتفاع جانش را از دست داد. «ریچارد یاکوبسن» قصد گرفتن عکس سلفی در بالای قله کوهستانی در آریزونا را داشت که دچار این حادثه مرگبار شد. بنا به گزارش KNXV-TV این اتفاق روز دوشنبه و زمانی رخ داد که قربانی در پارک ایالتی لاست داتچمن در نزدیکی قله فلاتیرون سرگرم گرفتن عکس سلفی بود.

مسئولان محلی شامل گروه امداد و نجات و پلیس پینال کانتی پس از دریافت تماسی مبنی بر وقوع این حادثه در ساعت ۱ در محل حاضر شدند. دوست قربانی که همراه او بود پس از سقوط مرگبار ریچارد با مرکز نجات تماس گرفت و آن‌ها را در جریان این حادثه قرار داد.

سرگرد «دوگ پیئوبِل»، از اداره پلیس پینال کانتی در این باره به KNXV-TV گفت: «این جوان دچار لغزش شد و به پایین سقوط کرد. من می‌توانم به شما بگویم که حین تحقیقات ما هیچ نشانه‌ای از رفتار احمقانه پیدا نشد. هیچ نشانه‌ای از مصرف مواد مخدر نیافتیم. این یک حادثه تراژدیک بود.»


بیشتر بخوانید


بنا به گفته سرگرد پیئوبل دیگر کوهنورد که در قله حضور داشت با کمک هلی کوپتر به پایین منتقل شد. در این عملیات هلی کوپتر مرکز ایمنی عمومی به همراه ماموران پلیس پینال کانتی پیکر متوفی را بازیابی و منتقل کردند. تحقیقات پلیس آمریکا در این باره ادامه دارد.

سقوط کوهنورد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.