دهه فجر فرصتی برای تبیین حقایق انقلاب اسلامی است

امام جمعه انار گفت : دهه فجر فرصتی برای تبیین حقایق و واقعیت‌های انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام منتظری در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به  ولادت باسعادت امام باقر علیه السلام، گفت: یکی از اقدامات امام باقر علیه السلام، تربیت شیعیان به عنوان یک گروه مومن و پاسدار بر میراث حقیقی اسلام و شریعت و احکام قرآن بود.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید با جهاد تبیینی توطئه‌ها و حرکت‌های دشمن را خنثی کرد.

او می‌گوید: دهه فجر فرصتی برای تبیین حقایق و واقعیت‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام منتظری گفت: هفته گذشته عربستان سعودی و وهابی‌ها و نیرو‌های متحدش در پی شکست‌های پی در پی، دست به یک جنایت بزرگ انسانی زدند.

او گفت: بیش از ۶۰ نفر از زنان و کودکان و غیر نظامیان به دست نیرو‌های ائتلاف سعودی به شهادت رسیدند.

به گفته حجت الاسلام منتظری : عربستان سعودی و حامیانش با انواع شگرد‌ها نمی‌گذارند فریاد مظلومیت ملت یمن به گوش جهانیان برسد، ولی در نهایت آن‌ها شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی دردیدار مداحان اهل بیت گفت: جهاد ائمه اطهار (ع) جهاد تبیینی بوده و هیئت‌ها باید محل تبیین و بیان مهمترین معارف اسلامی و علوی باشند.

او گفت: یک مداح می‌تواند با هنر مداحی اشک‌ها را جاری و دل‌ها را صفا ببخشد و حقایق تاریخی و معارف دین و اخلاقی و سیاسی را به مستمعین بیان نماید.

حجت الاسلام منتظری گفت: اقدام منافقین در هک کردن چند ثانیه‌ای شبکه تلویزیونی ایران با پشتوانه آمریکا و رژیم صهیونیستی یادآور جنایات این گروه در به شهادت رساندن ۱۷ هزار نفر از ملت مظلوم ایران در سال‌های اول انقلاب بود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار