امدادرسانی آفرودسواران اردبیلی به هموطنان ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اقدامات انسان دوستانه آفرودسواران استان در کمک رسانی به هموطنان گرفتار در برف و سرما قابل تقدیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - آیت الله سید حسن عاملی از اقدامات انسان دوستانه آفرودسواران استان در کمک رسانی به هموطنان گرفتار در برف و سرما تقدیر کرد و گفت: کشور ما در یکی از نقاط حادثه خیز دنیا واقع شده است که هر لحظه ممکن است وقوع سیل و زلزله و طوفان و حتی بارش برف سنگین انسان‌های زیادی را ناتوان سازد و وجود افرادی، چون شما که بدون انتظار مادی و از روی حس نوع دوستی و از جهت انگیزه انسانی، جان و مال خود را در راه کمک به هموطنان و همشهریان ایثار می‌کنید نعمتی بزرگ است و با معیار‌های مادی قابل قیاس و جبران نیست.

امام جمعه اردبیل در دیدار جمعی از آفرود سواران اردبیلی بزرگترین معظل بشریت را فقر عاطفه دانست و گفت: ما در روزگاری به سر می‌بریم که انسان‌های زیادی در نقاط مختلف جهان بی گناه کشته می‌شوند و کشور‌ها چشم هایشان را نسبت به این فجایع بسته اند، ولی ما نمی‌توانیم در مورد انسان‌هایی که نیازمند یاری و کمک هستند بی تفاوت باشیم.

میر عباس زاده، رئیس ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل نیز نجات جان انسان‌ها را بزرگترین معروف خواند و هدف از برگزاری این دیدار‌ها را درمان بیماری بی تفاوتی موجود در جامعه را به فرهنگ کمک رسانی و استمداد به همنوع عنوان کرد.

عزیزه تراز، رئیس هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان اردبیل نیز جوانان آفرود سواری که در روز‌های سرد و طوفانی به کمک هم استانی‌ها رفته بودند را ادامه دهندگان راه جوانانی خواند که در دوران ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از میهن به جبهه‌ها رفتند.

او می‌گوید: آفرود سواران در سال‌های گذشته نیز در مقاطع گوناگون در کمک رسانی به همشهریام در مسیر‌های سخت و صعب العبور حاضر بودند و بارش برف سنگین امسال نیز بهانه‌ای شد تا فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های این عزیزان بیشتر از قبل نمایش داده شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.