یک شیء ناشناخته در کهکشان راه شیری کشف شد

ستاره‌شناسان به تازگی یک شیء عجیب و ناشناخته را در کهکشان راه شیری پیدا کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان - یک دانشجوی استرالیایی هنگامی که بر روی پایان نامه خود با موضوع فضا کار می‌کرد؛ شیء عجیبی را کشف کرد که هر ساعت از خود سه بار انفجاری انرژی رادیویی منتشر می‌کرد.

به گزارش سایت ndtv، ناتاشا هرلی واکر، اخترشناس استرالیایی گفت:" یکی از دانشجو‌های من هنگامی که برای پایان نامه خود در حال تحقیق و رصد فضا با استفاده از تلسکوپ بود یک شیء ناشناس را مشاهده کرد". پس از ادعای دانشجو و بررسی‌ها فراوان واکر این خبر را به سازمان هوا و فضا استرالیا اعلام کرد.

براساس گزارش‌ها، تیم تحقیقاتی پس از بررسی‌های فراوان متوجه شدند این شیء حدود ۴۰۰۰ سال نوری از زمین فاصله و میدان مغناطیسی بسیار قوی دارد همچین آن‌ها دریافتند که شیء تازه تفحص شده فوق‌العاده درخشان است. محققان استرالیایی به دلیل مشاهده نکردن این شیء اسم آن را مگنتار دوره فوق العاده طولانی نامیده‌اند.

امواج رادیویی

هرلی واکر گفت: "اما این نیز کاملاً غیرعادی است. ما فقط یک تپ اختر کوتوله سفید را می‌شناسیم و هیچ چیز به این بزرگی نیست. البته، این می‌تواند چیزی باشد که ما هرگز به آن فکر نکرده ایم، می‌تواند یک نوع کاملاً جدید از شیء باشد. "

هرلی واکر در مورد این سوال که آیا سیگنال رادیویی قوی و ثابت از فضا می‌توانست توسط شکل دیگری از زندگی ارسال شود، پذیرفت: "من نگران بودم که این سیگنال‌ها بیگانگان باشند. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
این که معلومه این یه تپ اختر سادس
موضوع موجودات فضایی هم که معلومه وجود دارن ولی اکثرا موجودات سلولی ان و اگر هم هوشمند باشن هم که دیگه مثلا 100 میلیون سال نوری فاصله دارن دابنتسور هارو میبینند اگه وجود داشته باشن فضا بزرگه همه چیز توش هست
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۹:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
اون شیء باطل بودن نظریه نسبیت عام و خاص انیشتین رو اثبات می کنه!
Iran (Islamic Republic of)
Kratos
۱۳:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
بهتون قول میدم ن در کهکشان راه شیری در تمام کیهان غیر از زمین هیچ موجود هوشمندی وجود ندارد. چون اگه بود ب حتم قرآن بحثشو میکرد. همانطور ک در قرآن فرمود آسمان ها و زمین. آسمان ها گفته چون آسمان فقط یک طبقه نیست و تمام تلسکوپ ها بخشی از آسمان را رویت میکنن. ولی فرموده زمین. یعنی فقط همین زمین را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
UA
۰۲:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
قسمت شئ جدید منو ترسوند ولی خونم به جنب جوش اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
ما مثل سلولهای هستیم در داخل بدن یه انسان زنده در مورد جهان هستی فکر می‌کنیم در حالی که عظمت قلب برای ما یک کهکشان هست دریچه های آن همان سیاه چاله ها هستن ما در داخل یه موجود زنده زندگی می‌کنیم هر روز تعدادی قلب به وجود می‌آید و تعدادی خاموش و از بین می‌روند میلیونها انسان وجود دارد و میلیونها سیاهچاله هر انسان خودش یک دنیا حساب می‌شود.
Iran (Islamic Republic of)
∇∆∇∆∇∆∇∆
۰۰:۱۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
یا قوم بنی هاشم
Iran (Islamic Republic of)
Parham
۲۱:۵۷ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خب خیلی دوست داشتم این خبرو بشنوم
Iran (Islamic Republic of)
نهال
۱۶:۰۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
واییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۶:۴۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
خدا کنه یوفو نباشه
آخرین اخبار