مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام:

مسابقه داستان نویسی قصه‌های انقلاب در ایلام برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام گفت: در آستانه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه داستان نویسی قصه‌های انقلاب در ایلام برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سمیه حیدری گفت: در آستانه بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بانک ملی (اداره امور شعب استان) مسابقه داستان نویسی قصه‌های انقلاب در این استان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام گفت: این مسابقه در ۲ رده سنی کودک و نوجوان (هفت تا ۱۷ سال) و رده سنی بزرگسال (۱۸ سال به بالا) برگزار خواهد شد.

او گفت: هر داستان باید حداقل ۱۰۰۰ کلمه باشد، آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره و مسابقه‌ای حائز رتبه یا برگزیده شده و در مجموعه داستان‌های فردی و یا بصورت کتاب منتشر نشده باشند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی ایلام مهلت ارسال آثار به این مسابقه را تا ۲۲ بهمن ماه عنوان و شیوه ارسال آثار را به شماره واتساپ ۰۹۱۸۹۴۲۳۲۰۷ و یا به پست الکترونیکی cheraghi.ali۱۳۷۰@gmail.com و یا تحویل حضوری به اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان عنوان کرد.

حیدری هدف از برگزاری این مسابقه را بزرگداشت دهه فجر عنوان کرد و گفت: به برگزیدگان این مسابقه لوح تقدیر و جایزه نقدی، اهدا می‌شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.