ارشد عقیدتی سیاسی ارتش اصفهان:

جایگاه رفیع اسلام برای زن، منحصر به فرد است

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: زن از منظر اسلام می‌تواند تا عالی‌ترین مراتب انسانیت رشد کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسین قاسمی امروز در مراسم بزرگداشت روز زن در جمع کارکنان هوانیروز اصفهان، گفت: اسلام حضرت زهرا (س)، مریم و آسیه همسر فرعون را به عنوان الگو‌هایی برای زنان معرفی می‌کند.

زن از منظر اسلام می‌تواند تا عالی‌ترین مراتب انسانیت رشد کند و به جامعه و خانواده خود رشد و تعالی دهد و بر همین اساس تمام صفاتی که برای رشد و اعتلای مرد مطرح است، در  آیه ۳۵ سوره احزاب برای زنان نیز بیان می‌شود تا نشان دهد زن و مرد از نظر ارزش‌های الهی برابرند.

او گفت: توصیه به حضور پیدا نکردن زن در برخی مشاغل به واسطه حفظ جایگاه و کرامت زن است.

افراط و تندروی براساس سبک زندگی طالبانی و تفریط و اباحه‌گری بر اساس سبک زندگی آمریکایی هر ۲ موجب سقوط زن از جایگاه اصلی خود که اسلام برای او ترسیم کرده است، می‌شود.

حجت الاسلام قاسمی می‌گویداز یک سو برخورد تند با زن و اینکه اجازه حضور در اجتماع نداشته باشد، حق رای و انتخاب و همچنین حق رانندگی نداشته باشد از منظر اسلام ممنوع است و از سوی دیگر ترویج برهنگی و اباحه‌گری برای زنان موجب سقوط زن، خانواده و جامعه می‌شود.

همچنین فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران با بازآفرینی فرهنگ اسلامی در بعد دفاعی موجب خلق حماسه دفاع مقدس شد که تجلی نبرد علوی و عاشورایی بود.

به گفته سرهنگ خلبان ستاد بهرام نظری از سوی دیگر انقلاب اسلامی نگاه به جایگاه زن را تغییر داد و زمینه حضور زن در جامعه را با حفظ کرامت این جایگاه فراهم کرد.

جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از برگزیدگان مسابقات مذهبی و فرهنگی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش امروز در سالن اجتماعات این پایگاه برگزار شد.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.