اطلاع‌رسانی پویا و کارآمد در شرایط بحران ضروری است

استاندار کرمانشاه گفت : نقش‌آفرینی رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برای انتشار به موقع اخبار بسیار موثر بود و مردم در جریان تردد در محور‌های مواصلاتی، محدودیت‌ها و شیوه کمک رسانی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- بهمن امیری مقدم گفت : همه دستگاه‌های اجرایی در زمان اعلام هشدار براساس دستورالعمل ابلاغی باید در چارچوب وظایف مشخص شده اقدام کنند و این هماهنگ‌سازی آگاهانه باید در قالب فرآیند نظام یافته مدیریت بحران صورت گیرد.

به گفته استاندار کرمانشاه پیگیری و نظارت میدانی ۴٨ ساعته معاونین استانداری بر روند خدمات رسانی در شهرستان‌ها قابل تقدیر است با توجه به اطلاع رسانی به موقع در خصوص احتمال بارش سنگین برف و بوران رویکرد مدیریت پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفت و بر این اساس باید در روز‌های آتی این طرح‌های پیش بینی شده با بهره گیری از تمامی امکانات شناسایی شده عملیاتی شود تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

وظایف و تکالیف دستگاهی باید در مجموعه دستگاه‌های اجرایی تبیین و تشریح شود و فرمانداران ستاد‌های بحران را فعالانه در این هفته مدیریت کنند و پیش بینی‌های لازم را با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.