جریمه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی متخلفان در فارس

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: در ده ماهه امسال به ۲۳ هزار پرونده کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - غلامرضا سالاری از رسیدگی به ۲۳ هزار پرونده کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان فارس خبر داد.

او گفت: عمده این پرونده‌ها مربوط به تخلفات صنفی بوده که علاوه بر جریمه ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی متخلفین، محکومیت‌هایی همچون استرداد حق شاکی، نصب پارچه و درج در پرونده و... نیز اعمال شده است.

سالاری همچنین به ثبت ۲۱۹۳ مورد شکایت شهروندان از واحد‌های صنفی اشاره کرد و گفت: بیشترین مورد شکایت مربوط به گرانفروشی و تقلب واحد‌های صنفی بوده که تلاش شده با حداقل زمان رسیدگی در این پرونده‌ها، ضمن استرداد حق شاکیان، احکامی قاطع و بازدارنده صادر و اجرا شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه اکثریت کسبه و بازاریان محترم با رعایت انصاف و عدالت در کسب رزق و روزی حلال، مردم داری می‌کنند، گفت: از این عزیزان خواهشمندیم همچون گذشته نهایت انصاف را به خرج داده و تا حد امکان حاشیه سود را به حداقل برسانند تا در این شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمرادنه، مردم عزیز و خصوصا اقشار ضعیف جامعه متحمل فشار کمتری شوند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار