بابارشانی و سقز سردترین شهر های ایران در شبانه روز گذشته

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته شهر‌های بابارشانی بیجار با دمای منفی ۲۹ و سقز با دمای منفی ۲۶ درجه سانتی‌گراد سردترین شهر‌های کشور بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - علی پناهی گفت: دمای هوای شهر‌های مریوان ۲۴-، دهگلان ۲۲-، سنندج و دیواندره ۲۱-، سروآباد ۲۰-، کامیاران ۱۹-، زرینه ۱۶-، بیجار ۱۴-، قروه ۱۱- و بانه ۹- درجه سانتیگراد گزارش شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان می گوید: شهر بانه در شبانه روز گذشته با دمای هفت درجه سانتی‌گراد گرمترین دمای ثبت شده در استان را به خود اختصاص داد و شهر سنندج نیز در بیشترین حالت دمای منفی پنج درجه را تجربه کرد.

به گفته او: وضعیت هوای استان از امروز تا روز چهارشنبه آرام و پایدار است و تنها پدیده قابل مشاهده مه صبحگاهی، یخبندان و احتمال افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های سنندج و سقز خواهد بود.

پناهی گفت: از فردا دمای هوای استان روند افزایشی داشته و تا روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان به صورت میانگین تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد از سردی هوا کاسته می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان می گوید: برف سنگین اخیر مناطقی را که دارای شیب زیادی هستند مستعد ریزش بهمن کرده است به همین دلیل به کوهنوردان و کولبران توصیه می‌شود به ارتفاعات و کوه‌های مناطقی همچون هورامان صعود نکنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.