اهالی روستای مودو دزفول در انتظار بالگرد تامین آذوقه

بخشدار شهیون دزفول گفت: برای توزیع آذوقه میان اهالی روستا، در انتظار بالگرد هلال احمر هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسین رحیمی به مسدود شدن مسیر زمینی روستای مودو آرپناه از توابع بخش شهیون دزفول به دلیل بارش باران، برف و ریزش کوه اشاره کرد و گفت: با استقرار ماشین آلات راهداری شامل؛ بولدوزر، لودر و تراکتور در کمپ راهداری سالندکوه، بازگشایی مسیر‌هایی که دچار ریزش کوه شده بودند، انجام شد.

او می‌گوید:  مسیر‌های شهیون تا لیوس، مرکز بخش تا لیوس و سزار بازگشایی شده و  این مسیر‌ها در حال حاضر مشکل خاصی ندارند، البته ارتباط زمینی روستای مودوآرپناه که حدود ۲۰ خانوار شناور دارد، قطع شده و امکان انتقال آذوقه به این روستا وجود ندارد.

به گفته این مقام مسئول پیگیری‌های لازم از طریق بخشداری، امور عشایر و هلال احمر دزفول و خوزستان انجام شده و نامه نگاری‌های لازم صورت گرفته است کهبه  علت ماموریت، در حال حاضر امکان اعزام بالگرد هلال احمر به این روستا وجود ندارد.

بخشدار شهیون دزفول  گفت:در روز‌های آینده به محض پایان ماموریت بالگرد هلال احمر نسبت به انتقال آذوقه به روستای مودوآرپناه اقدام خواهد شد.

به گفته رحیمی ۲ روز پیش مقداری آذوقه و پتو به یکی از اهالی پای سالندکوه داده شد تا در صورت ایجاد مشکل برای عشایر، استفاده کنند.

بخشدار شهیون  می‌گوید: سوخت نفت و گاز برای اهالی بخش شهیون تامین شده و مشکلی در این خصوص گزارش نشده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.