۱۷۴ نفر در یک ماه گذشته در هرات دستگیر شدند

پولیس هرات گفت که از افراد دستگیر شده در هرات سلاح، موتر و مشروبات الکلی ضبط شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرماندهی پولیس هرات امروز (شنبه، 2 دلو) در اعلامیه ای گفته که ۱۷۴ تن در یک‌ماه گذشته از سوی نیروهای امنیتی فرماندهی پولیس ولایت هرات بازداشت شدند.

در اعلامیه پولیس هرات آمده است که نیروهای امنیتی و کشفی فرماندهی پولیس هرات، با اجرای چندین عملیات کشفی و اپراتیفی جداگانه در یک ماه گذشته، ۱۷۴ تن را در ۱۳۰ واقعه کشف شده در پیوند به جرایم جرمی مختلف بازداشت کردند.

پولیس هرات گفته که این افراد به اتهام جرایمی از قبیل قتل، اختطاف، سرقت های مسلحانه، سرقت های وسایط نقلیه، سرقت منازل، فروش و تولید مشروبات الکلی و دیگر موارد از نقاط مختلف شهر و ولسوالی این ولایت بازداشت شده است.

در اعلامیه پولیس گفته شده که از نزد افراد بازداشت شده؛ ۱۳ میل سلاح مختلف النوع، ۳۰ عراده وسایط نقلیه مسروقه، ۲۰۰ لیتر مشروبات الکلی، ۳۰ سیت موبایل مسروقه، ۵ کیلوگرام مواد مخدر و دیگر لوازم بدست آمده است.

مسئولان امنیتی می گویند که دوسیه افراد بازداشت شده از سوی مدیریت مبارزه با جرایم جنایی تهیه و ترتیب و محول ارگان های عدلی و قضایی گردیده است.

پیش از این نیز دفتر رسانه‌ای پولیس هرات در خبرنامه ای گفته بود که پرسنل آمریت حوزه پنجم فرماندهی پولیس هرات، با اجرای یک عملیات کشفی در مربوطات ناحیه پنجم این ولایت، موفق به کشف و ضبط یک باب کارخانه بزرگ مشروبات الکلی شده‌اند.

انتهای پیام/ ر

 

 

برچسب ها: هرات ، طالبان ، پولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار