انتخابات شورای جهادی بسیج طلاب قم برگزار شد

اولین انتخابات شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون قم با حضور مسئولان گروه‌های جهادی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -با حضور مسئولان گروه‌های جهادی، اولین انتخابات شورای جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون قم در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

از میان نامزد‌ها برای حضور در شورای جهادی بسیج طلاب قم، ۵ نفر شامل آقایان ابوالفضل خراسانی، روح الله ثانی، سیدرضا فاطمی نیا و احمد دهقانی و نیز خانم سمیه سلیمی انتخاب شدند.

  مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم طی سخنانی در جلسه این انتخابات با تأکید بر اهمیت تقویت روحیه و نگاه جهادی در فعالیت‌ها به خصوص عرصه‌های خدمت رسانی به مردم و محرومان جامعه گفت: به لطف الهی همچون سال‌های گذشته، امسال نیز گروه‌های جهادی بسیج طلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، تبلیغی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، منشأ آثار و برکات فراوانی بوده اند که از آن جمله می‌توان به فعالیت بیش از ۴۰ هزار نفر روز در بیمارستان‌های استان قم در راستای مقابله با کرونا، آن هم تنها در ۹ ماهه سال جاری اشاره کرد.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده گفت: از دیگر فعالیت‌ها در مدت یادشده می‌توان به طبخ و توزیع بیش از ۱۸۰ هزار وعده غذایی و توزیع آن‌ها میان خانواده‌های محروم و کم بضاعت و نیز تهیه و توزیع بیش از ۱۴۰۰ بسته معیشتی اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار محمود داوودآبادی، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم نیز  با اشاره به اهداف مهم تشکیل شورای جهادی در سطح نواحی و اقشار بسیج استان گفت: با همفکری و مشارکت گروه‌های جهادی استان به خصوص اعضای شورای جهادی امیدواریم در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی و محرومیت زدایی، گام‌های بهتر و استوارتری برداریم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.