عسگریان استعفای دبیر فدراسیون بسکتبال را نپذیرفت

سرپرست فدراسیون بسکتبال گفت: صالحیان دبیر فدراسیون استعفای خود را به صورت کتبی داده است، اما با توجه شرایط فعلی این استعفا را قبول نخواهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - مهیار عسگریان سرپرست فدراسیون بسکتبال در خصوص استعفای دبیر فدراسیون به باشگاه خبرنگاران گفت: محمدرضا صالحیان دبیر فدراسیون استعفا نامه خود را به ما داده است، اما با توجه به شرایط کنونی و تجربه او به او اعلام کرده ام که استعفای او را نمی‌پذیرم و باید به صورت حضوری صحبت کنیم و در خصوص رفع مشکلات تبادل نظر کنیم.

به گفته سرپرست فدراسیون بسکتبال صالحیان اگر بخواهد استعفا هم دهد باید مراحل قانونی خود را طی کند که با توجه به شرایط کنونی فدراسیون پرسه زمان بری است. عسگریان می‌گوید: من با صالحیان صحبت کرده ام و قرار است یک جلسه‌ای داشته باشیم و موضوعات مورد نظر او را بررسی کنیم. من استعفای صالحیان را نپذیرفته ام و نخواهم پذیرفت چرا که معتقد هستم او می‌تواند به بسکتبال کمک کند، چرا که از جنس بسکتبال است.

۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ شبنم کلاهی ار سمت دبیر کلی فدراسیون بسکتبال به رسمی استعفا داد تا فدراسیون بسکتبال ۱۵ روز بدون دبیر بماند. پس از ۱۵ روز سرانجام یکم خرداد محمدرضا صالحیان به عنوان دبیر جدید فدراسیون بسکتبال منصوب شد تا کار خود را در این سمت آغاز کند. فدراسیون بسکتبال با تمام شدن دوره ریاست رامین طباطبایی باید در ۱۹ دی سال ۱۴۰۰ مجمع انتخابی خود را برگزار می‌کرد تا رئیس جدید فدراسیون بسکتبال مشخص شود، اما به دلیل تأیید نشدن صلاحیت‌های به موقع کاندیدا‌ها این انتخابات لغو شد و به ۶ بهمن موکول شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شمسی احمدی
۲۰:۰۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
ایشون سرپرست دبیری فدراسیون بودن که مهلتش تموم شده و حکم دبیریشون نیومد،از چی استعفا دادن؟
آخرین اخبار