نجات معجزه آسای پیرزن ۷۰ ساله در کولاک برف

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد گفت:یک پیرزن ۷۰ ساله مریوانی که برای تامین غذا و مایحتاج از خانه بیرون رفته و در کنار جاده بی رمق و سرمازده افتاده بود با کمک نیرو های سپاه سروآباد از مرگ حتمی نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سرهنگ محسن ایوانی گفت: در راستای مردم یاری و کمک به مردم گیر افتاده در برف و کولاک، اکیپی از پرسنل سپاه سروآباد با مسئولیت فرمانده سپاه شهرستان به محور‌های ارتباطی شهرستان رفتند.

او می گوید: در حین عبور در جاده سروآباد مریوان یک پیرزن ۷۰ ساله اهل یکی از روستا‌های شهرستان مریوان که در کنار جاده بی رمق و سرمازده افتاده بود را مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد گفت: با مشاهده این صحنه فوری از ماشین پیاده و این پیرزن را سوار بر ماشین سپاه کردیم و به بهداری سپاه سروآباد انتقال دادیم و اقدامات اولیه درمانی را برای وی انجام دادیم.

 پیرزن ۷۰ ساله بعد از مساعد شدن حالش گفت: برای تهیه مایحتاج و خرید نان برای خود و دختر نابینایش حدود سه کیلومتر از محل زندگی خود را پیاده طی کرده بود و به علت بارش زیاد برف و سرمای بیش از حد هوا گرفتار شده و توان راه رفتن نداشت.

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد می گوید:در این راستا وسایل و مایحتاج مورد نیاز این پیرزن و دخترنابینایش تامین و با وجود شرایط سخت آب وهوایی با یک ماشین کمک دار وی را به خانه اش در یکی از روستا‌های مریوان بازگرداندیم و همین کار نیرو‌های سپاه موجب خوشحالی این پیرزن و دخترش شد.

سرهنگ ایوانی گفت: جهادگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سروآباد با همت بیشتر با تعهد به اسلام ناب، نام، نان، مقام و عنوان‌های دنیای دون را رها می‌کنند و در پی انجام تکلیف ذاتی خود به مردم کمک خواهند کرد.

بارش بی سابقه برف درچند روز گذشته در استان باعث مسدود شدن راه‌های ارتباطی و محور‌های مواصلاتی شده است و بسیاری از مردم برای تامین مایحتاج خود با مشکل روبرو شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
بسیار کارزیبایی فدایی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم...الحمد لله رب العالمین برای وجود امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین نعمت انقلاب اسلامی ایران عزیزمان و نیروهای جان بر کفِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.....
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
داداش جوگیرنشو وظیفه انسانی انجام دادن غیرازین بود بایدشک میکردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
همه ایران از این بنده های خدا هس کاااااش همه چیز ب 50یال گیش برمی‌گشت
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۰:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام کاشکی با تشکیل کمپین‌ها و تشکل‌های خیرین نیکو کاران همه مشگلات با استفاده از تمامی منابع حل شه مثل بی خانمانها کودکان کار زنان کار نیازمندان با ابرو مستاجران همه وهمه بصورت مترکز وقطعی که دیکه مشاهده نشه این مشگلات انشالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
یعنی کسی در آن محدوده کمیته امداد نیست تا خود و دختر نابینای را کمک کند تا در این هوای سرد بیرون نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
درمواقع سخت ودشواربایدکمک کنندومنتی نیست مسئول یک کشوروظیفه اش حمایت ازمردمش است
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیل
۰۸:۵۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
هر چه در دنیا است اسباب خداست و تحت امر الهی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
باید به این خانواده برای همیشه کمک میشد... با یک بار کمک کردن که دردی دوا نمی شود... این پیرزن بعد از این هم نیاز به نان و مواد اولیه زندگی خواهد داشت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشنای
۰۵:۰۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
دست برادران سپاه درد نکند ولی اقای سپاهی مشکلات مشابه اون به این یک پیر زن ختم نمیشه چندین میلیون ما تو کشور یا تو سرما و یا تو گرما تلف شدن و میشن ولی بازم ممنونتان هستیم هرچی باشید چون احساس دارید و شماها هم از خود مردم هستید دمتان گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
قدردان سپاه باشید
Iran (Islamic Republic of)
امین ک
۲۲:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
باید بیشتر از همه خدا را شکر کند کمک به هم نوع سپاه و غیر سپاه ندارد خارجی هم که بود وظیفه انسانی و الهی حکم می کرد که کمک کنند ...کار بی مزد و منت کن ای بهار ای خوش آن بینا که روزی دست نابینا گرفت
Iran (Islamic Republic of)
شیرین خورشیدی
۰۹:۳۱ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
خدا قوت انشاالله برقرار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
نفس کار و عملی که انجام شده خوب و قابل تحسین هست ولی اون جمله ی آخر و شعار دادن واقعا مسخرست.
منت نباید باشه فقط انجام وظیفه کردن و بس