مرور آثار «مجید صالحی» در شبکه نمایش

شبکه خانگی به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا (س) به مرور آثار مجید صالحی از کمدین های کشورمان خواهد پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان - این شبکه در هفته پیش و مصادف با جشن میلاد حضرت زهرا، سلام الله علیها، به مرور آثار «مجید صالحی» از کمدین های کشورمان خواهد پرداخت.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲ تا ۸ بهمن ماه پخش خواهند شد: «کارد و پنیر»، «راز خانه بهجت»، « خوش خیال »، «گروگان روز برمی خیزد»، «تایماز موتوری »، «ناشناس»، «هفت معکوس» نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹:
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «بازرس کی»، «روز یارگیری»، «وابسته»، «مسافر پردردسر» ، «جری کاتن»، «پیراهن ورزشی» و «ساعت شلوغی».

ساعت ۲۱:
«مجید صالحی» بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، متولد سال ۱۳۵۴ تهران است. او با حضور در کلاس های زنده یاد حمید سمندریان یادگیری بازیگری را آغاز ودر چند نمایش بازی کرد و سپس با حضور در تلویزیون و کارهای کودکان و نوجوانان شناخته شد. حضور در مجموعه، «سیب خنده» و سپس نقش «مجید دلبندم» وی را به چهره ای شناخته شده مبدل ساخت. صالحی در سینما نیز تجربه حضور در فیلم های پرفروشی مانند «بعد از ظهر سگی»، «مجردها» و «شاخه گلی برای عروس» را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهد شد، شامل این فیلم ها است: «شاخه گلی برای عروس»، «مجرد چهل ساله»، «مجردها» ، «جاسوس بازی»، «چراغ های ناتمام»، «نازنین» و «حلقه های ازدواج».

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: فیلم ایرانی «مهر مادری» ( در شب میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر ) ، « هتل هونوجی» ، «گول ظاهر را مخور»، «هواپیماها، قطارها و اتوموبیل ها»، « مرد آبنباتی»، «مسابقه بزرگ آلاسکا» و «پادشاه یاغی».

ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش از ۲ تا ۸ بهمن : «جایی در قلب من» ، کمدی «جاده صاف کن » «ارزش قدرت» ، «گلوله ای در انتظار»، «چهار انتقام جو »، «حادثه ی ماتئی» و «شجاعان» هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار