قطع شبکه‌ برق ۱۲ روستای کرمانشاه بە دلیل بارش برف

سرپرست شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: پس از بارش شدید برف از شب گذشته، ۱۲۱ روستا و ۵ شهر اورامانات و دالاهو با قطعی برق همراه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- محمد مرادی گفت: همکاران ما در شرایط سخت با استفاده از نفربر ارتش و حتی پای پیاده به این اماکن اعزام و نسبت به رفع برق اقدام کردند.

 هم اکنون برق حدود ۱۲ روستای بخش کلاشی از توابع شهرستان جوانرود قطع است و از آنجاکه تیر‌های برق شسکته شده و راه نیز مسدود است، امکان حضور انفرادی پرسنا مهیا نیست و باید پس از رفع مسدودی نسبت به برپایی تیر‌های جدید و اتصال شبکه برق اقدام کرد.

 خاموشی در ۵ شهر کوچک و ۲۱۹ روستا وجود دارد. با تلاش و کوشش شبانه‌روزی همکاران شرکت توزیع برق استان کرمانشاه رفع و تا کنون ۹۰ درصد روستا‌ها برقرار شده است، گفت: باقی روستا‌ها به‌علت صعب‌العبور و بسته بودن راه‌ها و جاده‌های ارتباطی به روستا‌ها علی‌رغم آمادگی کامل نیرو‌های عملیاتی برق و آماده‌سازی همه وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای رفع حوادث شبکه‌های برق در انتظار بازگشایی راه‌ها هستند.

خوشبختانه با همکاری و همراهی نیرو‌های نظامی سپاه و ارتش در بعضی نقاط مانند ۴ روستا در مسی تنگ گول در بخش گهواره شهرستان دالاهو از شهرستان‌های جنوب غربی استان کرمانشاه باعث بازگشایی راه‌ها و نهایتا برق‌دار کردن روستا شدند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار