با اجرای ۲ پروژه مهم در اندیمشک مشکلات شبکه برق تا حد زیادی رفع می‌شود

مدیر امور برق اندیمشک گفت: شبکه برق جدید جایگزین شبکه‌های چوبی با قدمت بیش از ۴۰ سال در مرکز شهر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سعید هیبت اله پور مدیر امور برق اندیمشک می‌گوید: شبکه‌های چوبی در معابر عمومی با قدمت بیش از ۴۰ سال در مرکز شهر از میدان شهید بهشتی تا زیرگذر و حد فاصل راه آهن تا شهرداری و میدان امام (ره) چهره زشتی را در شهرستان اندیمشک به وجود آورده بودند.

به گفته او به دلیل برخورد وسایل نقلیه و درختان با پایه‌های چوبی، هر از گاهی اندیمشک با مشکل خاموشی برق مواجه می‌شد.

هیبت اله پور در ادامه گفت: با اجرای پروژه جدید شبکه برق در مناطق اصلی شهر و همچنین عقب نشینی شبکه‌های برقی و اصلاحات انجام شده، مرکز شهر تبدیل به یکی از زیباترین خیابان‌ها خواهد شد.

مهم‌ترین مزیت این پروژه علاوه بر رفع مشکلاتی که در گذشته به وجود می‌آمد، توسعه شبکه برق شهر در جهت ساختمان سازی‌های مرتفع در سال‌های آینده است.

این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان در حال اجرا است و طی روز‌های آینده به اتمام می‌رسد.

در احداث این پروژه از ۴ هزار و ۶۰۰ متر شبکه و ۴۶ دستگاه جدید ترانس و همچنین کابل‌های روکش دار که حوادث طبیعی کمترین اثر را بر روی آن‌ها بگذارد، استفاده شده است.

در سال‌های گذشته برای اجرای این طرح با مشکلات بسیاری مواجه بودیم که با تلاش و پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جهانگیری فرماندار این شهرستان موفق به اجرای آن شدیم.

اختصاص ترانس پشتیبان به ارزش ۷ میلیارد تومان در اندیمشک

در گذشته اگر در اندیمشک اتفاقات برقی رخ می‌داد تا چندین ساعت برق مناطق اصلی شهرستان از جمله بیمارستان، پایگاه چهارم شکاری، راه آهن، بازار اصلی شهر و ... دچار قطعی برق می‌شد.

در جهت رفع این مشکل ترانس پشتیبان خریداری شده و تا کمتر از یک ماه آینده در ایستگاه مورد نظر برقرار خواهد شد.

با اختصاص این ترانس دیگر با ایجاد مشکلات احتمالی برق، تا زمان برگشتن برق به مدار همه مجموعه‌ها برق خواهند داشت.

مدیر امور برق اندیمشک در پایان گفت: با توسعه شبکه‌های برقی توانستیم به تمام روستا‌های اندیمشک برق رسانی کرده و درحال حاضر همه روستا‌های در مسیر این شهرستان از برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: شبکه برق ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.