تمامی محور‌های اصلی و فرعی کردستان مسدود است

رییس پلیس راه کردستان گفت: به دلیل بارش شدید برف و کولاک پنج محور اصلی ارتباطی استان مسدود است و تردد انواع خودرو در آن تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - سرهنگ عیسی گوهری گفت: مسیر‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان به دلیل بارش برف و کولاک شدید کاملا مسدود است و از رفت و آمد خود‌رو‌ها در آن جلوگیری می‌شود. محور‌های اصلی کردستان در پی بارش برف و کولاک مسدود است

او با بیان اینکه برای تردد خورد‌های کشنده نیز محدودیت‌هایی در برخی محور‌های مواصلاتی اعمل شده است، گفت: تردد کشنده در مسیر‌های سقز به دیواندره، سنندج به دیواندره و بیجار به دیواندره ممنوع است.

رییس پلیس راه کردستان می گوید: شهروندان تا روز سه شنبه از مسافرت در محور‌های مواصلات استان خودداری کنند در حال حاضر تردد در محور‌های مواصلاتی استان حتی هم بدون زنجیر چرخ میسر نیست و در صورت ضرورت تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کردستان هم امروز اعلام کرد: با آغاز بارش برف و برودت هوا و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی تمام ادارات استان روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است و تردد در تمام جاده‌های بین شهری هم ممنوع شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.