ادارات دولتی استان کردستان امروز پنج‌شنبه تعطیل است

سخنگوی ستاد مدیریت بحران کردستان گفت: با آغاز بارش برف و برودت هوا و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی تمام ادارات استان روز پنج‌شنبه ۳۰ دیماه تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - محمد فلاحی گفت: با توجه به پیشنهاد فرمانداری‌های استان و با تایید استاندار کردستان، ادارات و سازمان‌های دولتی استان امروز پنجشنبه ۳۰ دی ماه تعطیل است.

او می گوید:با عنایت به ادامه شروع مجددبارش برف و برودت دمای هوا و در راستای کاهش میزان تردد‌ها در سطح شهر‌های استان برای جلوگیری از بروز هر گونه حادثه احتمالی، ادارات و سازمان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کردستان به جز، دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان و مراکز درمانی تعطیل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: طبق دستور استاندار کردستان، مدیران دستگاه‌های دولتی جهت تصمیمی گیری و پیگیری مصوبات ستاد بحران باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

فلاحی با اشاره به آغاز بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز در مناطق مختلف استان گفت: هم اکنون بر اثر بارش برف و کولاک شدید تردد در تمامی محور‌های اصلی بین شهری استان ممنوع اعلام شده و مسافران سفر‌های خود را کردستان کنسل کنند.

طبق تصمیم قبلی ستاد بحران کردستان امروز قرار بود دستگاه‌های دولتی فعالیت خود را در استان با ۲ ساعت تاخیر آغاز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.