دستگیری یک سارق تحت تعقیب با ۷۴ فقره سرقت/کشف ۳ تن برنج احتکار شده

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : یک سارق تحت تعقیب با ۷۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر‌های تهران، کرج و کرمانشاه دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- علی اکبر جاویدان گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس "کرمانشاه" از حضور یک سارق سابقه دار و تحت تعقیب در محله "جعفرآباد" کرمانشاه، رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس این استان قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۷ بعثت با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی مخفیگاه سارق شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ۷۴ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در شهر‌های "تهران"، "کرج" و "کرمانشاه" اعتراف کرد.

سارق دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شد مبارزه با سارقان از برنامه‌های اصلی پلیس کرمانشاه به شمار می‌رود.

 ۳ تن برنج احتکار شده در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت : ۳ تن برنج احتکار شده در شهر کرمانشاه به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

جلیل سلطانی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک محموله احتکار شده در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک دستگاه وانت نیسان در سه راه نواب کرمانشاه شده و در بازرسی از آن سه تن برنج ایرانی و پاکستانی به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

یک نفر در این خصوص دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

انفجار مین در قصرشیرین یک مصدوم به جا گذاشت

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران دفاع مقدس در نفت شهر قصرشیرین باعث زخمی شدن یکی از کشاورزان منطقه شد.

محمد محمدی گفت: پس از تماس بخش اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین مبنی بر انتقال یک فرد مجروح که از نقاط مختلف دچار جراحت آسیب شده است، تیمی از ماموران راهی این مرکز درمانی شدند.

ماموران گشت کلانتری ۱۱ قصرشیرین پس از حضور در بیمارستان و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد مردی میانسال حین چرای گوسفندان در مراتع نفت شهر حوالی پل آب شور بوده که با یک قبضه مین برخورد کرده است.

در اثر این حادثه کشاورز نفت شهری از ناحیه صورت و دست و پا مجروح و به علت شدت جراحات به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه منتقل شد.

کشف یک تن روغن حیوانی غیربهداشتی در جوانرود

فرمانده انتظامی جوانرود از کشف یک تن روغن حیوانی غیربهداشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

بهروز فخری گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی جوانرود از فعالیت یک نفر که اقدام به تولید روغن حیوانی غیر بهداشتی و تقلبی می‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل مسکونی متهم شده و پس هماهنگی با دستگاه قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام شده یک تن روغن حیوانی غیربهداشتی و تقلبی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

 یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.