علیزاده: هدف ما کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر است

معاون فنی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی کسب کردیم و هدف‌مان در نیم فصل دوم کسب رتبه تک رقمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان- تیم فوتبال مس رفسنجان دومین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می‌کند، مسی‌ها فصل گذشته لیگ را در رده هشتم به پایان رساندند و در نیم فصل اول نیز در رده پنجم قرار گرفتند. در همین رابطه با علی علیزاده، معاون فنی تیم مس رفسنجان گفت‌و‌گویی انجام دادیم.

از عملکرد تیم فوتبال مس رفسنجان در نیم فصل اول رضایت دارید؟

به دلیل همه گیری ویروس کرونا از حضور هواداران‌مان در ورزشگاه محروم بودیم. با این حال  مثلث مدیریت، منابع انسانی و فنی را امسال حفظ کردیم و خدا را شکر نتایج خوبی در نیم فصل اول کسب کردیم. هدف ما در این فصل کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر است و برای رسیدن به این هدف باید در رده های اول تا نهم قرار بگیریم. 

آیا مس رفسنجان  سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب می‌کند؟

ما باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تیم هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان، گل گهر سیرجان و حتی آلومینیوم اراک رقابت کنیم. باید عقلانی فکر کنیم زیرا کار خیلی سختی پیش رو داریم، اما تمام تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتایج خواهیم کرد. سال آینده با توجه به برنامه سه سال باشگاه، نیم نگاهی به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

آیا ربیعی، لیست ورودی و خروجی برای نقل و انتقالات به مدیریت داده است؟

ما در نیم فصل دوم ۲،۳ بازیکن جذب خواهیم کرد. تاکنون سرمربی تیم لیست خروجی به ما نداده است.

چمن ورزشگاه شهدای مس رفسنجان چه زمانی آماده می‌شود؟

پیمانکار چمن ورزشگاه به ما قول داده است که در نیم فصل دوم لیگ برتر ورزشگاه آماده برگزاری مسابقات باشد. تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا ظرف ۲۵ روز آینده ورزشگاه آماده شود. بازی نکردن تیم ما در رفسنجان خیلی سرمربی و بازیکنان را اذیت کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۲ ۲۹ دی ۱۴۰۰
خدایی مس تیم فوق العاده ای هستش
آخرین اخبار