نقش اصناف در تأمین امنیت تاثیرگذار و بی بدیل است

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با جمعی از صاحبان اصناف در شهرستان زابل، گفت: امنیت موضوعی همگانی ونقش اصناف در آن تاثیرگذار و بی بدیل است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار  احمد طاهری  با حضور در شهرستان زابل در فضایی صمیمی با جمعی از صاحبان صنوف آن شهرستان دیدار کرد.

او می گوید: دشمن از آغاز انقلاب تاکنون توطئه‌های مختلفی را به کار برده تا اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی را از بین برده و آن‌ها را از دین اسلام جدا کند و تا کنون همه ترفند‌های خود را در حوزه‌های مختلف نظامی، سیاسی و فرهنگی به کار برده است و امروز نیز به دسیسه گسست اقتصادی در ایران اسلامی روی آورده است، اما به یقین ایمان داریم این بار نیز مردم دشمن شکن ما با اتحاد و بصیرت خود جواب این توطئه معاندان نظام را خواهند داد.

به گفت:فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  کشور ما غنی از منابع مادی، داشته‌های فکری و سرمایه‌های انسانی و معنوی است و به یمن همین داشته هایش با تأسی و پیروی از تدابیر رهبری و ولایت فقیه پیروز میدان جنگ اقتصادی نابرابر با تحریم‌ها خواهد شد و در این میان نقش مردم و اصناف بسیار پر رنگ می‌باشد.

سردار طاهری گفت: در شرایط فعلی همان گونه که مردم می‌بایست خرید‌های خود را مدیریت شده انجام دهند تا نیاز کاذبی در بازار ایجاد نشود صاحبان اصناف نیز باید سعی کنند تا هیچ گونه کمبودی در خصوص کالا‌های اساسی مردم در بازار احساس نشود تا هرگز شاهد احتکار کالا و اقداماتی از این قبیل که موجب نارضایتی عمومی می‌شود نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار