اعلام نحوه فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری در ۲۹ دی

نحوه فعالیت مدارس فردا، ۲۹ دی ماه، با برودت هوا، در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - بنابر اطلاعیه اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان چهارمحال و بختیاری، با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس استان در روز چهارشنبه ۲۹ دیماه ۱۴۰۰ به این شرح است:

در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، فارسان، کیار، اردل، خانمیرزا، کوهرنگ و مناطق لاران، گندمان، بلداجی، میانکوه و عشایر کلیه مدارس در همه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد نمود.

در شهرستان بن مدارس مقطع ابتدایی فعالیت خود را بصورت غیر‌حضوری انجام، و مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

در شهرستان لردگان کلیه مدارس دهستان ریگ و در شهرستان فلارد کلیه مدارس پشت‌کوه و میان‌کوه فلارد فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط استان چهارمحال و بختیاری مطابق روال معمول انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری و بر اساس بررسی آخرین مدل‌های عددی و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای صبح چهارشنبه کاهش دما و در برخی نقاط مه مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز پنج شنبه تا اوایل روز جمعه در غالب مناطق استان چهارمحال و بختیاری، بارش برف و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.