سیل به شهر رودبار جنوب کرمان رسید+ فیلم

فرماندار رودبار جنوب گفت : رودخانه اصلی شهر رودبار طغیان کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - فرماندار رودبار جنوب گفت : رودخانه اصلی شهر رودبار طغیان کرده و ساکنان خانه‌های اطراف پل آموزش و پرورش تقاضا داریم هر چه سریع‌تر منازلشان را ترک کنند.


بیشتر بخوانید:

لحظه سقوط دیواره صخره‌ای یک دریاچه بر روی قایق‌های گردشگری + فیلم


 

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: سیل ، رودبار جنوب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۰۸ ۲۸ دی ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
قوه قضائیه دادستان مدعیوالعموم مردم باید به این امور مستقیما و مستقلا مجدانه پیگیری و ورود کند و با متخلفین شدیدا برخورد کند ببیند چه اشخاصی مجوز و اجازه ساخت خانه های مسکونی و تجاری را در کنار نزدیک بستر رودخانه و یا داخل بستر رودخانه را بدون رعایت حریم حد فاصل استاندارد نسبت به رودخانه ها رو مجوز صادر کرده اند و اجازه ساخت داده است مگر شهرداریها و سازمان نظام مهندسی اطلاع نداشتند که این منطقه بستر رودخانه است ؟!!! چرا برخی از مسئولان بی لیاقت و ناشایست و ناکارآمد دیدگاهشون فقط تا جلوی سر نوک دماغشان را می بینند چرا دور اندیش نبودند چرا ارزیابی ریسکهای محتمل خطر سیلاب را در آینده در نظر نگرفتند چرا استانداردها رو رعایت نکردند و چرا مجوز ساخت ساز به ملت در بستر و کنار رودخانه را داده اند بدون رعایت حد فاصله حریم رودخانه مردم عوام الناس علمشو رو ندارند شما که مسئول و مدیران عالم و بینای شهر و استان بودیت چرا این خبط و خطاها رو انجام دادیت تا هم ملت و هم دولت را دچار خسارات فراوان جبران ناپذیر و ضرر و زیان کنید در سیلابهای گذشته هم که زندگی مردم را سیلاب برد و تا سقف خانه هایشان لایه های شل گل خاک گرفته شده و بسیاری خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری دیدند فقط بخاطر همین بی خردی برخی از مسئولان ناکارآمد ناشایست نالایق بی مسئولیت بوده که فقط تا نوک دماغشان را می دیدند واقعا بروید از خودتان و اون مدارک دانشگاهیتان که معلوم نیست چگونه این مدارک را دریافت کرده اید خجالت بکشید و جرمهای مجرمانه تان را بپذیرید و از ملت عذرخواهی کنید و جبران کنید تل کی ملت باید چوب بی خردی برخی از مدیران و مسئولین ناکارآمد را بخورند بارها سیل آمده و همیشه همین وضعیت اسفناک رخ می دهد در جای جای میهن اسلامی عزیزمان !!! تا کی باید آزمون و خطا را چندین بار تکرار کنید و از گذشته درس عبرت نگیرید !!!. افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۳۰ دی ۱۴۰۰
سلام تبارک الله...................................
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۵:۰۶ ۳۰ دی ۱۴۰۰
درود خدا برفرماندار انقلابی شهر رودبار جنوب ایشان فردی بسیار پیگر برمشکلات مردم هستند در تاریخ شهر رودبار جنوب این چنین فرمانداری نبود
آخرین اخبار