به دنبال بارندگی های اخیر رخ داد؛

تخلیه ۴ شهرک مسکونی در رودبار جنوب

فرماندار شهرستان رودبار گفت: ۴ شهرک مسکونی شهر رودبار جنوب به دلیل خطر سیلاب تخلیه می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - علی پرورش، فرماندار رودبار جنوب گفت: به دلیل شدت بارش و خطر سیلاب از بامداد امروز دستور تخلیه به ۴ شهرک مسکونی غدیر، شهید پیکان، فرهنگیان و ولایت صادر شده است و در حال اقدام این دستور هستیم.

او می‌گوید: سر ریز شدن  آب رودخانه‌ها از جبالبارز جنوبی باعث ورود حجم زیاد آب به سمت رودبار شده است و منطقه در معرض خطر قرار گرفته است.

به گفته فرماندار رودبار جنوب راه ارتباطی رودبار با زهکلوت از اواخر وقت دیروز بسته شده است و  امکان رفتن به این منطقه وجود ندارد و به دلیل شرایط جوی امکان استفاده از بالگرد هم نیست.

او گفت: روستای کروچان که ۱۲۰ خانوار دارد در محاصره سیل قرار گرفت که به کمک نیرو‌های امدادی تخلیه شده و خانواده‌ها در مدارس زهکلوت اسکان داده شده اند و پتو، موکت، چادر و پک غذایی در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

پرورش می‌گوید: در حوزه برجک ۱۶ روستا در معرض سیل قرار گرفتند و راه ارتباطی ۱۶ روستا قطع شده است و دسترسی به آن‌ها وجود ندارد.

او گفت: در حوزه کوهستانی چاه ابراهیم ۲۳ روستا در معرض سیل قرار دارند و به آن ها دسترسی نداریم و دربخش مرکزی روستای نهضت آباد یک و دو و روستای ترازه در معرض سیل قرار دارند.

فرماندار رودبار جنوب  می‌گوید: امداد رسانی  از سوی نیرو‌های هلال احمر، بسیج، سپاه و  ارتش درحال انجام است.

او گفت: مردم سیل زده رودبار به پتو، چادر، موکت و غذا نیاز دارند و امیدواریم این امکانات هر چه سریع تر به رودبار برسد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار