افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل -محمد اهلی گفت:پارسال ۱۸۸ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان  منعقد شده  که این آمار یک رکورد برای  صنعتی استان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال‌های گذشته  ۳۴ هکتار زمین صنعتی به متقاضیان برای سرمایه‌گذاری واگذار شده بود که هم اکنون این آمار به  ۶۷ هکتار افزایش یافته و  میزان کل قراردادهای این شرکت هم با سرمایه‌گذاران به بیش از یک هزار و ۴۷۰ قرارداد واگذاری زمین رسیده است.

به گفته اهلی از میان ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران وجود دارد و عملیات آماده‌سازی زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران  در ۲ ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

او همچنین می گوید:طی چند روز گذشته شاهد بارش برف شدیدی در استان هستیم که در کنار خیر و برکات این رحمت الهی، برخی مشکلات را در راه های دسترسی شهرک های صنعتی شاهد بودیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: به محض بارش برف، کمیته بحران در شرکت شهرک های صنعتی تشکیل و اقدامات لازم در جهت بازگشایی معابر آغاز شد.

به گفته اهلی برف‌روبی و بازگشایی معابر شهرک های صنعتی برف گیر استان با سرعت بسیار مناسبی به انجام رسیده و  با بازگشایی راه‌های دسترسی، امکان عبور و مرور وسایل نقلیه و کارگران واحدهای تولیدی در اکثر شهرک های صنعتی میسر شده و چرخ تولید واحدهای صنعتی در حال فعالیت می باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.