سرپرست شهرداری ایلام خبر داد:

فعالیت ۳۵۰ نیروی شهرداری ایلام برای پاکسازی معابر از برف

منصوری گفت: بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ نفر از نیرو‌های شهرداری ایلام عملیات پاکسازی معابر عمومی داخل شهر از برف و یخ را انجام می‌دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سرپرست شهرداری ایلام گفت: این تیم‌ها از شب گذشته تا پایان یخبندان در حالت آماده باش هستند و اقدام به پاکسازی معابر عمومی می‌کنند.

او گفت: شهرداری از قبل مقادیر زیادی نمک، ماسه و شن را دپو کرده که از این ذخیره برای پاکسازی معابر عمومی از برف و یخ استفاده می‌کنند.

منصوری گفت: تیم‌های پاکسازی معابر عمومی از بامداد شب گذشته کار خود را آغاز کردند و این عملیات کماکان ادامه دارد و در حال حاضر نیز در حال نمک و شن پاشی در معابر عمومی هستند.

او گفت: از صاحبان خودرو‌ها تقاضا می‌شود وسایل نقلیه خود را در پیاده رو‌ها پارک نکنند چرا که وجود خودرو‌ها باعث بروز مشکل و مانع در روند شن و نمک پاشی محل پارک خودرو‌ها می‌شود و همچنین سرمای هوا برای بدنه ماشین نیز مخرب است و همچنین از تردد غیر ضروری در داخل شهر خودداری کنند تا روند لایروبی و پاکسازی شهر تسریع یابد.

او ضمن تقدیر از همکاری مردم و کسبه در پاکسازی خودجوش محل سکونت یا فعالیت از برف، از آن‌ها خواست در صورت بروز مشکل با سامانه بیسیم ۳۳۳۳۷۵۰۳ تماس بگیرند.

منصوری از شهروندان خواست با نیرو‌های شهرداری همکاری لازم برای تسریع در روتد عملیات شن و نمک پاشی، لایروبی و جمع آوری برف و یخ به منظور بازگشایی معابر عمومی داشته باشند.

به گفته میهن پرست، رییس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام یخبندان شدید به علت افت دما تا اوایل هفته آینده در استان رخ می‌دهد.

 با توجه به بارش برف، برودت هوا و بروز یخبندان دانشگاه‌ها و مدارس نوبت صبح و بعدظهر امروز  تعطیل و فعالیت ادارات با یک ساعت تأخیر آغاز شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.