برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بانوان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دستاورد‌های بانوان در استان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مرضیه جلیل‌پور گفت: امسال همزمان با هفته زن و دهه فجر انقلاب اسلامی، این نمایشگاه با هدف حمایت از زنان بدسرپرست و سرپرست خانوار با کمک دستگاه‌های حمایتی برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در سال ۱۴۰۰، در آستانه جشن‌های چهل و سومین فجر پیروزی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت پرشور زنان استان در برنامه‌ریزی و برگزاری باشکوه آیین‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و آشناسازی آنان با دستاورد‌های انقلاب اسلامی از مهم‌ترین اهداف این کمیته به‌شمار می‌رود.

کارشناسان امور بانوان فرمانداری‌های استان مسئولیت کمیته زنان و خانواده ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از نقش موثر زنان و حضور آنان در اجتماع برنامه‌‎ریزی‌هایی انجام شده و برنامه‌هایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در دستور کار قرار گرفته است.

«زن، نهضت علمی و فناوری، جهش تمدنی»، «زن، سیره فاطمی (س)، ایمان آگاهانه، زیست مؤمنانه»، «زن، فرهنگ و هنر و سبک زندگی ایرانی و اسلامی»، «زن، فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و پایداری نسل صالح»، «زن، مدیریت نشاط و نقش‌آفرینی در عدالت اجتماعی»، «زن، افتخارآفرینی، حماسه‌سازی و عزت ملی» و «زن، خودباوری، نقش‌آفرینی در تولید و اقتصاد» از عناوین هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر است.

برنامه‌های این هفته از دوم تا هشتم بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار