ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون ارشد ۱۴۰۰ تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تا پایان روز جمعه، اول بهمن خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - زرین آمیزی گفت: انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ که از روز دوشنبه آغاز شده بود، تا روز جمعه اول بهمن تمدید شد. ضرورت دارد که متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه و مندرجات آن ، به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه  و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

به گفته سخنگوی سازمان سنجش کشور آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ دی ۱۴۰۰
سلام.خواهشی داشتم و امید دارم از ناحیه شما عزیزان به سازمان سنجش منعکس بشه:
در مرحله تکمیل ظرفیت اگر فردی در حالت فعلی دانشجو مقطع ارشد باشد و در انتخاب رشته ارشد شرکت کنه و بعد یک روز و یا حتی یک ساعت پشیمون بشه نمیتونه در سامانه سنجش انصراف بزنه و بایستی مراحلی دشوارتری رو طی کنه.خوب مسولین عزیز خواهش میکنم چاره ای راحت تر بیندیشید تا فرد متقاضی اول وقت سازمان سنجش رو نگیره و بعد خودش رو و کلی استرس و نگرانی پیدا نکنه که موقعیت فعلیش که در دانشگاه بسر میبره بخطر بیفته (یکی از شروط دانشجویان ترم مهر ماه در تکمیل ظرفیت اینه که در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت ، قبولی شهریور و یا همون مهر لغو میشود و امکان ادامه اول نیست. هر چند پشیمون شده باشد از تکمیل ظرفیت)
Iran (Islamic Republic of)
Z
۱۵:۲۶ ۲۸ دی ۱۴۰۰
چه تاریخی جواب تکمیل ظرفیت میاد ؟؟