همه محور‌های اصلی آذربایجان غربی باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با تلاش راهداران در نقاط مختلف استان تمام راه‌های اصلی باز بوده و تردد کامل در آن‌ها ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - ارسلان شکری گفت:در پی بارش برف در مناطق مختلف استان ۲ هزار و ۴۸۰ کیلومتر برف‌روبی طی ۲۴ ساعت گذشته صورت گرفته است.

وی می گوید: با تلاش راهداران در نقاظ مختلف آذربایجان غربی، تمام راه‌های اصلی استان باز برف روبی و باز شده است و تردد کامل در آن‌ها ادامه دارد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی پس از بارش برف در استان، کولاک در ۱۶ محور استان گزارش شده است و  در شبانه روز گذشته، یک هزار و ۴۴۵ تن شن و نمک در سطح محور‌های ارتباطی جهت جلوگیری از یخبندان استفاده شد و در جریان این عملیات ۱۴۳ نفر از همکاران راهداری با ۸۲ دستگاه ماشین آلات نسبت به انجام این عملیات راهداری زمستانی اقدام کردند.

شکری گفت:  ۶۸ راهدارخانه استان آماده اسکان مسافران گرفتار در برف و کولاک بوده و مسافران می‌توانند در صورت گرفتار شدن در کولاک از طریق تلفن ۱۴۱ به نزدیک‌ترین راهدارخانه مراجعه کنند.

وی  می گوید: م استانی‌ها از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کرده و به هنگام رانندگی در رورز‌های بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه، سالم بودن لاستیک‌ها و برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.